Gå til innhold

Kan noe berolige meg litt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget på jobben idag at det hadde kommet litt brunt utflod... Ble kjempe redd, og ringte til føden. De sa at det bare var gammelt blod og at jeg skulle se det an...

Så jeg dro hjem fra jobben for å slappe av... Er det noen flere her som har hatt brunt utflod?? Blir jo så klart veldig bekymret. Og jeg synes jeg kjenner mindre liv også... (kanskje jeg bare innbiller meg det) Er 21+6 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok du kan slappe av :) Friskt rødt blod, da skal du inn til sjekk.

Jeg hadde brunlig utflod i uke 19. Og med forrigenmann hadde jeg småblødninger gjennom store deler av svangerskapet.

Fra uke 28 SKAL du kjenne liv daglig. Men hvis du syns det har endret seg og at ting føles annerledes så tar du kontakt med dem igjen. Er ikke noe bra for deg om du bekymrer deg. Da er det bedre å sjekke en gang for mye, og få slappet av etterpå.

Legg deg på soffan, drikk et glass iskaldt vann og se om du får noe respons fra knerten der inne.

Klem

Skrevet

Tror du kan ta det helt med ro;)Du har ikke hatt sex i går da?Da kan det komme brunt i dag fordi slimhinnene er så sensitive.

Og uansett brunt blod er gammelt blod.

Syntes du burde kontake føden for en sjekk.

Jeg var hos de på søndag og da var jeg bare 25 uker.Hadde kjent lite liv og fikk da komme inn på 2 ultralyder og sjekke.

Bedre å ringe en gang for mye:)

Skrevet

Uff, synes jeg virker så masete hvis jeg skal ringe dem igjen... Kjenner jo spark/ romstering.. Så jeg får vente litt til å se om han kvikner til igjen. Kanskje han har en litt rolig dag bare?

Skrevet

Jeg er 25 + og har kjent mindre spark og ikke fult så "hardt" som til vanlig i ca en uke nå. Ringte føden i dag,og fikk beskjed om å ta det helt med ro. Sikkert lillemann som har lagt seg med ryggen ut. Og da kjenner man mindre og svakere spark bevegelser.

Nå har jeg oxo sjekket daglig med babywatcher da,just in case. :)

Men prøv å ta det med ro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...