Beth84g Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Jeg må nå si at jeg tror i mange tileller at tv3 har gitt deltagerene yrker da de ble tatt med i programmet. Petter som finansrådgiver ser jeg ikke helt for meg... når en hører på hvordan han prater så ser jeg ikke helt for meg han i rollen som rådgiver av noen slag. Og ingen der inne snakker noen gang om jobben sin. I de aller fleste sammenhenger dukker jo tema jobb opp ganske ofte nettopp fordi det sier en del om personen og det er en sentral del av livet dens. Så hvorfor snakker ingen om det? Og at Lene er psykologistudent...jada muligens grunnfag. Men folk som kjenner henne sier at hun jobber på kebab sjappe og at hun aldri har vert flyvertinne, som også krever en del utdanning. Så jeg stemmer nok for at tv3 har gitt deltagerne yrker der det passer seg...
Tøysetipp Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 He-he! Det er PARADIS HOTEL. Alt er lov. Psst. Det er mer spennende å se krig, sex og rock'n roll fremfor platt om finansrådgivning. De er ikke der inne for at de stod først i køen.
It's all about me Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 At Petter er finansrådgiver kan jeg faktisk tro på. Og han sa jo det i første programmet at han var den eldste guttungen (eller noe sånt....) men at han var seriøs når det gjelder.
Beth84g Skrevet 23. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2009 Ja og Lene sier hun er ærlig... sorry men tror ikke helt på dette. Vet at en av deltagerene i robinson for en del år siden fikk "utdelt" ett yrke siden han ikke hadde noen jobb eller utdanning og det tok seg ikke bra ut iflg tv3.
Gjest Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Det stemmer ihvertfall at Karita er sykepleier, for jeg har vært så (u)heldig å jobbet med henne.. urk!! Og når det gjelder utdanning til flyvertinnne, så er ikke det allverdens! 6 uker på kurs eller noe, så man trenger ikke akkurat være skarpeste kniven i skuffa for å bli det!
Beth84g Skrevet 23. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2009 Joda det stemmer at en kan bli flyvertinne ved kursing,men da må en ha en relevant bakgrunn. De fleste flyvertinner har tatt 3 årig yrkesfag udanning. Men har en jobb som er "passende" beholder en nok tittelen, men jeg tror fortsatt at de som er egnet for programmet,men ikke har riktige tittelen i utanning/yrkeslivet får tildelt en passende tittel.
1881 Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Kan avkrefte at Lene går på embetstudiet i psykologi i alle fall Tromsø for har 2 venninner som går på studiet der og ingen av dem har sett henne på skolen! Mulig hun tar grunnfag, men det skal jo noe til for og komme inn på embetstudiet altså! Lene som oppfører seg slik burde for alt i verden ikke bli noe psykolog, med mindre det er for og analysere seg selv!
Lykkepiller Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 Se her... http://www.itromso.no/kultur/article250268.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå