~ spiren ~ Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 99 ballonger... Handler om en liten gutt som blir født med Trisomi 18 (tror det var det det hete..). Faren laget videodagbok til han fra før han ble født til hans dødsdag.
Tidemann Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Skal si,den vekket hvertfall opp tårekanalene mine!!! fikk meg en ordentlig hodepine av all gråtingen.. nå håper jeg virkelig at andre tenker at disse barna er like verdifulle... det er så mange som velger dem bort,men bare se hva lille Eliot ga sine foreldre...
Tidemann Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 dytter på denne,syns at flere burde se den!!!
Gjest eelis+spire Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Jeg har ikke grått så mye på gud vet hvor lenge! Stakkars familie :-(
Tidemann Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Ja,den var utrolig sterk!!! Det er hvertfall bevis på at foreldre av slike barn blir akkurat like takknemlig og glad for at de har fått det de har fått!!! Enda hodepine etter skrikingen min!SNUFS..
2 Hærligheter! Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Utrolig flott,nydelig,rørende film!!!! Bless!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå