Gå til innhold

Hei jenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg tilbake her etter ca.ett år med tenking...

Var i kontakt med Danmark i går, så nå er det bare å vente på mens, så er det testing av EL og så blir det tur til Nordica:)

Er kjempegira, og er så gla for at jeg har familiens støtte i dette.

Jeg har nå brukt over 2 år på å tenke på dette med Danmark, og nå har jeg bestemt meg!:) Jeg vil bli alenemamma og verdens lykkeligste:)

Jeg vil heller være lykkelig alene med et barn, enn ulykkeli med en BF der barnet må løpe mellom foreldrene...

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Drømmejenta.

Så moro, jeg vet hvor deilig det er når en endelig har bestemt seg!

Jeg bestemte meg i januar, etter laang tid med tenking, og skulle egentlig vært på StorkKlinik`n i februar. Men eggløsningsproblemer satte en stopper for det, så nå går jeg på pergo og håper på Danmarkstur første uka i mai.

Så bra at du har støtte i familien, en trenger det!

Håper alt går som det skal for deg videre da, og at det klaffer på første forsøk! *krysserfingrene*

Og du, jeg er sikker på at du blir verdens lykkeligste! :)

Ps: Kan jeg spørre om hvor gammel du er?

Klem fra

Skrevet

Hei og gratulere med valget!!:)

Ser ut for at detta føles bra for deg:)

Jeg reiser nedover i neste uke og er kjempespent!!:)

Vente på tante rød du nå da-be henne skyndte seg:)

Ha en strålende dag:)

Skrevet

1prinsesse,håper på storkebarn :

Jeg er 25 år:) Og klar som et egg..hehe:)

Hva med deg da?:) Har du barn fra før?

Single33:

Masse lykke til i neste uke, hvilken klinikk skal du bruke?:)

Skal krysse fingrene for at du lykkes:)

Jeg har nå tatt alle testene, hatt samtalen og bestemt meg for donor-utseende...så det er bare å vente på tante rød, teste for livet etter EL og kaste seg på flyet ned til Nordica:):)

Gud så spennende:)

Tusen takk for svar:)

Hvor mange ganger har dere vært i Danmark?

Kan jeg få litt av deres livshistorier om hvorfor dere vil være alenemor?:)

Stor klem fra ei som har en spennende tid foran seg:)

Skrevet

Du har definitivt en spennende tid foran deg!:)

Har pakka kofferten med alle EL-testene i nå-stooor en ja!;)

Jeg skal til Vitanova i neste uke-virker veldig greit igrunn....prøvde på Stork først men der var så skrekkelig lang ventetid da jeg ringte....så derfor dem-de gjør jo samme greiene så antar det ikke utgjør den store forskjellen...:)

Jeg har ønsket meg barn i mange år-og etter flere havarerte forhold makter jeg bare ikke de rundene der lenger-på veldig lenge-ønsket om barn har bare blitt sterkere og sterkere for meg....:)

Tidligere var ikke min drøm om bli alenemor-men idag er det faktisk det....:)Og det føles veldig bra!:)

Ha en finfin tid så lenge da:o)

Vårhilsen;)

Skrevet

Hei

Gratulerer med valget :-)

Har selv tatt det valget som du har gjort. Nå skal jeg bli alenemor og gleder meg til det.

Skal selv til samtale om en måneds tid og håper å gå igang med første forsøk i juni.

Er "ny" her inne. Har jo lest masse her inne det siste året. Tok vel valget for 1 år siden, men brukt langt tid på å tenke på det. Og er nå 100% sikker på at for meg er dette riktige valget.

Håper at jeg ikke trenger så mange forsøk, tror egentlig ikke at jeg trenger det siden jeg ikke har hatt noen problemer med å bli gravid tidligere. Har vært gravid 2 ganger. Første gang gikk det galt halv veis i svangerskapet. Og andre gangen fikk jeg ett sykt barn som ikke ble eldre en 2 måneder.

Men denne ganger håper jeg på at jeg er så heldig å få ett friskt barn som kan vokse opp med meg.

Er av samme mening som deg, heller lykkelig alenemor, en med en BF som ikke passer sammen med meg.

Masse masse lykke til, håper det lykkes for deg fort.

klem fra meg.

Skrevet

Tusen takk alle sammen:)

Jeg er 100% sikker på valget mitt...Har tenkt i mange år på dette, og føler det blir det rette for meg...istede for å bare gå på byen og lure en stakkar sånn som mange andre gjør...det hadde jeg aldri kunne gjort!!

Noen av dere som vil dele noen tanker om hva dere kommer til å si til barnet deres når det blir stort, ang. hvorfor h*n ikke har en far??

Jeg kommer til å være ærlig og si at jeg ønsket meg h*n av hele mitt hjerte, og akkurat da så hadde ikke mamma noen mann i livet sitt...

Og at vi heller kan lete etter en "pappa" sammen...

(eller en pappa-figur da)

Dette er faktisk det jeg har tenkt mest på dette tenkeåret jeg har hatt.. hva barnet kommer til å synes om å ikke ha noen far...så har jeg lurt på om jeg er egoistisk som vil dette...

Ellers så har jeg vært klar i mange år...

Nå har jeg tenkt som så, at jeg tror dette blir å gå kjempefint...

Nå kommer barnet først, så får mannfolket komme i andre rekke:)

Jeg trives kjempegodt alene jeg...jeg og hunden min:) hehe

Skrevet

Hei igjen.

Jeg følte av en eller annen grunn at du var på alder med meg, og det var du jo for vi er like gamle :)

Jeg har en 7,5 år gammel datter fra før, og nå er hun overklar for å bli storesøster. Det var faktisk hun som til slutt sa, "Mamma, vet du hva, nå drar vi bare til Danmark og lager en baby!" :D Veslevoksne jenta :)

For min del så er ikke akkurat valget vanskelig, datteren min lengter veldig etter søsken og jeg vil gjerne slippe å ha enda større aldersforskjell mellom barna mine enn det blir nå.

I tillegg har jeg ikke overhodet lyst på noe som helst som ligner på mannfolk, og aller minst enda en ubrukelig barnefar siden vi sliter nok med han vi allerede har.

Og utenom alt dette har jeg en ledd tilstand som gjør det vanskeligere og vanskeligere for meg å gravid etter som jeg blir eldre.

Og så sliter jeg med eggløsningsproblemer som bare ville bli verre i følge gynekologen.. Så da var det et lett valg :)

Ang det at barnet ikke vil få en Far så vet en jo aldri hva barnet vil føle og mene, men min plan er å være veldig åpen om dette fra dag 1, det skal være normalt for barnet. Derfor skal jeg lage en bok til barnet, en liten barnebok som handler om h*n, hvor jeg forteller historien om hvordan h*n ble til.

Huff, ble laangt dette :S

Men det blir moro og følge dere videre jenter, håper vi alle sitter med en baby om et år! :)

Skrevet

1prinsesse,håper på storkebarn:

Jeg er så enig med deg at du aner ikke når det gjelder mannfolk.

Jeg trives kjempegodt i mitt eget selskap og et lite nurk hadde gjort livet mitt komplett:)

I dag har jeg en litt dårlig dag, tungt å sitte på jobb....

Gleder meg til helg,så jeg kan slappe av og kanskje få litt søvn...

Ha en flott dag jenter:)

Blir kjempespennende å følge dere alle videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...