Gå til innhold

Vektklubben- noen som har erfaring med den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i ett innlegg at det kostet ingenting å melde seg inn, men jeg ser nå at det gjør det jo...

Lurer på å melde meg inn, men før jeg betaler for noe jeg ikke helt vet hva er, lurer jeg på om noen her har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vektklubben i VG koster, men ikke den i DB. Jeg har kun positiv erfaring med den i VG og hvis du er flink og følger opplegget så funker det. Gikk ned 20 kilo jeg:-)

Skrevet

Jepp gikk ned 1.2 kg denne uka :) 6 kg totalt er det vel nå :) så tenker jeg klarer 11-12 kg totalt innen 20 juni som er målet. Jeg synes vektklubben er super :) Bare husk å ha den "kaka" di så lik så mulig den lille kaka.. du skjønner hva jeg mener når du har meldt deg inn og begynner og skrive inn hva du spiser :)

Lykke til :)

PS vet om andre som har brukt grete roede sin nettklubb og de likte den ikke like godt som vg.. og jeg snakket med legen min forrige uke ang vg`s vektklubb og han sa den er super for den har riktig mengde med fett osv når du ser på kaka :)

Skrevet

vektklubben er super.... litt kjedelig å legge inn maten, men d går greit. du lærer deg å holde vekta. sist gikk jeg ned 10 kg, og holdte vekta noenlunde stabil i ca 3 år pga d jeg hadde lært. grunnen til at jeg er med i vektklubb igjen er at jeg gikk opp litt for mye i graviditeten og fikk tilbake noen dårlige vaner etter ungen kom og jeg var mye hjemme alene.

Skrevet

Kanskje den er noe for meg da.

Jeg fikk ikke på meg bunaden i dag.. og jeg som skal i dåp på søndag :( Den har passet meg siden jeg var 14 år. Er nå 27. Må skjerpe meg. har levd usunt det siste året dessverre. Angrer veldig nå.

Får man opp en liste med hva man skal spise osv?

Skrevet

Min søster har brukt vektklubb, og om du bruker dagboken aktivt gir dette absolutt resultat. Ikke minst en bevistgjøring av hvor mye en porsjon er og hva faktisk ting inneholder av kalorier. Vektreduksjon handler jo å forbrenne mer enn en spiser. VG sin har fått gode kritikker for brukervennighet. Vektklubb.no er Grete Rhode sin og er gratis. Den skal være bra.

Skrevet

Jeg bruker vektklubben.no, som er gratis. Det er et gratis-tilbud fra Grete Roede. Vektklubb.no er fra vg, og den koster penger.

Jeg klarer fint å gå ned i vekt med vektklubben.no, og den fungerer helt fint for meg. Kjedelig å legge inn mat osv, men kommer fort inn i det. Lærer masse av det, og se hva forskjellige matvarer inneholder. Det er nesten mer kjedelig egentlig å veie alt mulig he,he

Men jeg har gjort dette før, så jeg vet mye om hva jeg bør og ikke bør spise osv...vet ikke om man lærer så mye om det på nettsiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...