Gå til innhold

Hvordan formulere en oppsigelse?


Anbefalte innlegg

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Altså begynnelsen? Skal levere den personlig så jeg synes det er litt teit at det er sånn superformelt, men at det ser litt ryddig ut er jo greit.

 

Begynner jeg med "til xxx" eller "hei xxx" ?

 

- æsj, hehe, dette burde jo være grei skuring men jeg begynner alltid å gruble på sånne filleting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lagd en enkel og formell oppsigels. Helt standard.

Nå vet jeg ikke hva du skal si opp.... gikk ut i fra at det var jobben

Skrevet

Jeg ville laget skrivet formelt uansett.

 

din adresse

 

deres adresse

 

overskrift ( Oppsigelse av min stilling som xxxx)

 

Jeg sier opp min stilling hos dere ( event grunnet: xxxx).

Jeg anser xx.xx.xx som min siste arbeidsdag.

 

Imøteser deres attest så snart arbeidsforholdet er avsluttet.

 

Takker for min tid hos dere.

 

Mvh

 

xxxxxxx

 

 

 

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Hm, ok takk:) Skal bare skifte jobb innad i systemet, derfor jeg tenkte å gjøre det litt enkelt. Bare sånn at formalitetene er i orden. Tror faktisk jeg har levert "søknad" på post-it lapp også, sjefen var knallfornøyd, hehe.

 

Det er vanskelige å befinne seg midt mellom formelt og uformelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...