Gjest lakrisbåt Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Altså begynnelsen? Skal levere den personlig så jeg synes det er litt teit at det er sånn superformelt, men at det ser litt ryddig ut er jo greit. Begynner jeg med "til xxx" eller "hei xxx" ? - æsj, hehe, dette burde jo være grei skuring men jeg begynner alltid å gruble på sånne filleting
Kåva Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Jeg hadde lagd en enkel og formell oppsigels. Helt standard. Nå vet jeg ikke hva du skal si opp.... gikk ut i fra at det var jobben
wirre;o) Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Jeg ville laget skrivet formelt uansett. din adresse deres adresse overskrift ( Oppsigelse av min stilling som xxxx) Jeg sier opp min stilling hos dere ( event grunnet: xxxx). Jeg anser xx.xx.xx som min siste arbeidsdag. Imøteser deres attest så snart arbeidsforholdet er avsluttet. Takker for min tid hos dere. Mvh xxxxxxx
Gjest lakrisbåt Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Hm, ok takk:) Skal bare skifte jobb innad i systemet, derfor jeg tenkte å gjøre det litt enkelt. Bare sånn at formalitetene er i orden. Tror faktisk jeg har levert "søknad" på post-it lapp også, sjefen var knallfornøyd, hehe. Det er vanskelige å befinne seg midt mellom formelt og uformelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå