Gå til innhold

Middag i dag jenter?

Skorpio85*lykkelig 2 barns mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips jeg... Er litt matlei om dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med kyllingfilet snurra inn i bacon.. serveres med ris og kyllingsaus fra feks toro.. og så litt grønsaker til.. brokoli og gullerøtter er veldig godt til da=) enkelt å lage, og smake heilt himmelsk =)

Skrevet

mmm.. ja, det hørtes digg ut:)

Skrevet

Fylte paprika og salat.

Steker karbonadedeig med soltørka tomater, hvitløk, basilikum og litt krydder, blander med fetaost og stapper i paprika som så settes en stund i stekeovn. Enkel grønn salat og kanskje en dæsj kesam til.

Skrevet

Er bacon ok å spise?det er velrøykt akurat som sommerkotelettene?

(kjempefint om noen har en tilbakemelding angående det)

- jeg skal ha kyllinglår stekt sammen med hakket agurk,løk og paprika. det setter en god smak på kyllingen(jeg spiser det ikke etterpå,det er bare for å få smaken som sagt)

så båtpoteter i ovnen,med kyllingsaus til + grønnsaker. godt måltid det:)

Skrevet

Kjøtt som er stekt er ok å spise samme hva det er, og de færreste knasker vel rå bacon. =)

Skrevet

steker jo baconen så da er det ikke noe problem.. =)

Skrevet

ok,så da kan jeg spise røkt mat som sommerkoteletter også hvis jeg bare steker det lenge nok?

Skrevet

Om maten er rå, røkt, speket eller noe annet i utgangspunktet har ingen som helst betydning så lenge den stekes før du spiser den. =)

Skrevet

Makaroni gryte:

Makaroni

Spagettisaus - bruker den posesausen

Løk pølser og bacon surres på pannen og blandes sammen med makaronien og spagettisausen..

Enkelt og godt..

Har noen ganger i chilli i sausen, event mais og sopp :)

Skrevet

I dag bblir det fullkornspasta og div stekte grønnsaker. steker de bare sånn at de akurat blir litt myke, men fortsatt crunchy og fulle av vitaminer:)

Putter den ferdigkokte pastaen i stekepanna med grønnsakene på slutten så den tar opp masse smak:)

Er litt hekta på hvitløk for tia så dte blir sikkert masse hvitløk i i dag og:)

Skrevet

Skal til svigers å ha kompe idag:) nam...

Deilig å slippe å lage middag...blir såå lei av det innimellom..

Skrevet

mat lei er jeg oxo. sulten, men man lei.

i dag hadde vi stekt spagethi fra i går, tok jeg bog skinke oppi, pluss mais. og sånn tomatshesuan saus(bruker til wok) det var gøtt ja. hehe

enkelt og greit. håper ikke gubben spise opp alt da han kommer hjem. hehe

Skrevet

Vil bare si at jeg lagde det shute foreslo og det var dødsgodt! Hadde mozzarella-ost istedet for feta siden vi ikke hadde det og salat med avokado, pinjekjerner, rødløk og ruccola... namnam!:)

Skrevet

I dag ble det urtemarinert laksefilet med purreløk, poteter og en liten klatt rømme... nydeligt!!!! :)

Skrevet

ang. sommerkoteletter tror jeg ikke jeg ville spist de til tross for god steking. Stoler ikke på at de er ferske når de røykes. Har hørt litt for mange historier om at sommerkoteletter er gamle svinekoteletter som røykes og legges ut for salg igjen. Det kan selvsagt være røyk uten ild, men det er litt for mange slike historier, så den sjansen tar jeg ikke med en spire i magen. Samtidig er sommerkoteletter ganske salte, noe som ikke er det beste når en er gravid. Og jeg har rett og slett veldig dårlig erfaring med sommerkoteletter i form av akutte toalettbesøk etter inntak(!)

Skrevet

uuupppss!! Her ble det grilling til slutt... Og vi grilla sommerkotletter, men tok de opp fra fryseren, så evt bakterier må vel være drept??!!!

Men jeg har aldri hørt noe sånt vedr. sommerkotletter, og har aldri hatt noen dårlig erfaring fra det..

Så jeg spiste de og nøt de jeg da;)

Spiste det i forrige svangerskap også, og det gikk bra da:) Så får vel bare krysse finga da........

Flere som har hørt om dette eller?? Tror jeg legger ut en egen tråd vedr dette, for nå ble jeg nysgjerrig...

Skrevet

Står ingen steder at man ikke skal spise sommerkoteletter, så tror ikke du skal bekymre deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...