Pappas fultreffer :) Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Mamma sier han ønsker noen fat, men det tror jeg er hennes ønske for ham Så om jeg skal kjøpe fat så må det vertfall være noe morsomt oppi de da. Noen tips?
Lovemelikeyoudo Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 opplevelser; feks kino eller teaterbiletter, gavekort på restaurantbesøk? klær parfyme klokke
Pappas fultreffer :) Skrevet 23. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2009 Ja gavekort på kino eller restaurant er jo ikke så dumt da Takk for tips. Noen flere?
Tidemann Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Skrapelodd,lottokupong,liker han congac?(vet ikke helt åssen jeg skriver det riktig,haha,men konjakk) Ellers kjenner jeg igjen det med at mødre ønsker seg ting for fedrene)
Pappas fultreffer :) Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2009 Ja, jeg tror det er ganske vanlig at det blir ønsket om ting som mødrene samler på selv. Jeg ser ikke for meg at pappa plutselig er blitt så interressert i middagsservice liksom Takk for masse gode tips, her må det da bli en god pakke.
Tidemann Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Husker ett år jeg spurte mamma om hva pappa ønsket seg,for han sier alltid at jeg ikke må kjøpe noe.. hun sa at det var fint hvis jeg kjøpte slike til å sette under de store blomsterurnene som hadde hjul,så slapp pappa å slite med å flytte på de:) haha:) det var hvertfall en gave som kom brått på pappa,etter det har jeg aldri spurt henne noe mer!knis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå