4barns mor Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Jeg jobber i butikk 80% ++, til tider kan det bli mye løft, mye gåing etc, og jeg kjenner jeg er sliten allerede. Værst er helgejobbingen, da er det 10 timer med varer, tråkking og kunder. Skal til jordmor i morgen og høre hvordan det er å få nedgradert stillingen min. Vil jeg da få foreldrepenger (heter det det når jobben ikke kan tilrettelegge) eller hvordan blir det? Jeg tror jeg klarer meg lengere i jobb dersom jeg kutter ned litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå