Gå til innhold

Nedgradering av stilling.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i butikk 80% ++, til tider kan det bli mye løft, mye gåing etc, og jeg kjenner jeg er sliten allerede. Værst er helgejobbingen, da er det 10 timer med varer, tråkking og kunder.

 

Skal til jordmor i morgen og høre hvordan det er å få nedgradert stillingen min. Vil jeg da få foreldrepenger (heter det det når jobben ikke kan tilrettelegge) eller hvordan blir det?

 

Jeg tror jeg klarer meg lengere i jobb dersom jeg kutter ned litt.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...