heisand? Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 om lillegutt ikke får plass med tilbys å stå på venteliste, MÅ han takke Ja til plass hvor han tilbys plass, uansett om det er på andre siden av oslo enn der han bor, eller kan man fortsett å stå på venteliste til man vil ha den plassen som tilbys?
heisand? Skrevet 23. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2009 må man takke ja til plassen man blir tilbydd etter man har stått på venteliste etter hovedopptaket?
Tante Gustava Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 dytter for deg jeg, for dette lurer jeg på også. Ingen som vet?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Ring barnehagekontoret i bydelen for å spørre. Så får du riktig svar... men tror ikke du må...
heisand? Skrevet 24. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2009 det er jo ganske sansynlig at noen har opplevd dette eller hørt fra andre. dytter litt til jeg
Gjest Umbilikus Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Her hvor jeg bor, er det sånn at du kan takke nei og fortsatt beholde plassen på ventelisten, dersom man får tilbud om noe annet enn det man har ført opp ønske om. Men jeg vet ikke hva som er reglene i Oslo kommune. Her er det også sånn at hvis du takker ja til et tilbud som er noe annet enn valgene dine, stiller du helt bakerst hvis du vil søke en av barnehagene du ønsker deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå