It's all about me Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 90% av lompene i butikkene har vært fryst. Så de kan bli litt tørre, men bortsett fra det er det ikke noe i veien. Et lite clue når du er i butikken er å se om det er dato STEMPLET på pakka. Er det ikke noe best før dato i det hele tatt, eller den er klistrer på ala prislapp så har de vært fryst.
tommeliten og lillemy Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 ja, de blir bare litt tørrere. her på østlandet -lompeland- får vi varme, ferske lomper i butikken! nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå