Gå til innhold

Har alle silikon her eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars menn. Snart bare fake fruktkurver der ute..

Og alle de små jentene som tror de arver mors faste og store pupper, for det er jo arvelig?!!' *kremt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har:) og mannen min elsker dem! Har ikke angret et sekund, så gidder ikke krangle på innlegget ditt:)

Skrevet

Ja såklart at alle her har silikon, er du helt tett i pappen eller..?? Løp og kjøp!

Skrevet

Stakkars menn? haha, er det noe menn digger så er det jo store pupper! fine og runde...

Heller stakkars til deg som har små pupper...

Skrevet

Noen av oss har faktisk store fine runde uten å måtte putte silikon i dem!

Skrevet

Man har ikke perfekte pupper uten silikon! Bare vent til de begynner å henge..

Skrevet

Det spørs vel hva man mener med "pefekt" det da..Utrolig hva kosthol, massering og trening kan gjøre for å "løfte" bysten.... Og med riktig BH ser de fleste puppe "Perfekte". Og siden det er tilfelle så gidder jeg ikke risikere jernhels mot pupper som strutter uten bh..Man MÅ jo ha BH selv om amn har silikon også,- så hva er liksom stasen da??

Den eneste som ser meg UTEN BH er mannen, men i de tilfeller så er liksom ikke fasongen på puppene det han tenker på, men at de responderer som han vil, at de ER der og at resten av meg "er med"....

Om deres menn trenger "perfekte pupper" for å fungere seksuelt, så er det mer et problem HAN har enn dere... Eller er det slik at DERE ikke greir å tenne ham med å være dere selv???

Skrevet

Har ca 1,5 kilo på hver pupp. Nydelige plastleker=)

Skrevet

Sparer til det, så det kommer, det kommer... 75 F fra naturens side er så klart ikke stort nok, neida, her må det opp i størrelse. Jupp. ;-)

Skrevet

Jeg har ikke silikon, og har ikke tenkt å få det. Men hvem vet hva jeg vil etter mye amming?

Jeg driter ihvertfall hva andre velger å gjøre med puppene sine, det får være deres sak.

Skrevet

nei ikke silikon her. men har måttet ta en bryst reduksjon for noen år tilbake så litt facke er de jo likevel disse jura.

Skrevet

Menn digger nok store pupper. Men er det noe de fleste menn synes er turn-off så er det silikon. Da er det faktisk mange som heller foretrekker litt mindre. Har enda til gode å se fine silikonpupper. De ser falske, pumpet opp, og jævlige ut. Har ærlig talt aldri skjønt hvorfor folk gidder å operere seg. Har venninner med små pupper, og jeg synes virkelig det er mye finere sånn, enn de som har silikon. Men men, hver sin smak.

Skrevet

Anonym 17.03

Du har til gode å se fine silikonpupper??

Det er bare det at du ikke aner hvem som har det. Du kan se en som kanskje bruker str B og hun har det og det ser kjempebra ut.

Du legger merke til de som har dobbel D og dytta de langt oppi halsen. Derfor synes du ikke det er fint.

Jeg har fyldig C nå(med silikon). Du hadde aldri klart å kjenne/se at det er silikon. Bare til info.. Har ikke fortalt det til partnere før etter mange måneder og de har blitt overrasket over at jeg har det.

Skrevet

Nei det har jeg ikke, selv kunne jeg tenkt meg det... men jeg tør ikke la meg operere så lenge det ikke er livsnødvendig. Jepp, pingle der.

Mannen min derimot ønsker ikke at jeg legger inn silikon, for han synes de er fine nok som de er. Og han er da en av de få som ikke liker slike gigapupper. Og som synes at det meste av silikon ser fake ut. Men han om det.

Skrevet

Kan ikke akkurat si jeg føler behovet for silikon med mine 75E, nei...

Snarere tvert imot!

Men at flotte silikonpupper ER flotte - akkurat som naturlige flotte pupper er det - DET mener jeg så aboslutt! Uten at noen av dem nødvendigvis trenger å være av så betydelig størrelse.. :-D

Skrevet

Neida, ingen silikon her.

Er ikke spesielt for eller mot silikon, men det er bare ikke min greie.

Men tenk så heldige man er med små pupper, de ser jo fine ut selv om man ammer og blir gammel. De som hadde store fine pupper tidlig får jo hengepupper før de er 25....

Selv hadde jeg små før, men nå er jeg opp i 75D uten silikon. Savner da de var 75B, mye lettere å jogge da!

Skrevet

Jeg bruker 80 DD til vanlig, og mannen syns de er litt i det største laget, så det blir ingen silikon her nei! I tillegg sier han det er ekkelt å ta på, hardt og unaturlig. Så det så!

Skrevet

De færreste silikonpupper er fine, for de blir nesten alltid ulike, innkapsla, eller noe annet. Ingen av de jeg kjenner som har fått det har blitt helt fornøyde med dem, og ca. halvparten angrer på at de tok det.

Skrevet

Silikon fjerner ikke heng i puppen altså!! Jeg hadde silikon i 9 år og endelig er de borte, og det er så deilig! :-)) Nå har jeg fine, normale pupper med normal følelse. :-)

Skrevet

Neida. Vi er bare mer selvopptatte og kroppsfikserte enn de som ikke har det, og snakker derfor jævlig mye mer om det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...