Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 har fått time hos legen min i dag,pga at jeg er så allergisk og tror jeg begynner å få bronkitt eller noe. også er jeg kjempe bekymret fordi jeg er redd for at jeg skal ta medisiner som jeg ikke kan bruke. tar fastleger ultralyd? for jeg har virkelig lyst til å ta det for å sjekke at alt er bra. har et annet innlegg lenger ned her,ang bekymringer osv....men håper noen kan svare på spørsmålet mitt her:)
Mamma med to søte små Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Hvis fastlegen din har ul-apparat så kan han sikkert det. Men trodde de fleste leger ikke hadde sånn utstyr, ihvertfall ingen av de jeg har vært hos. Du kan jo spørre om du kan få henvisning til ul av legen, forklar at du er bekymret. Lykke til
mille trille Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 min fastlege hadde UL, og han gjorde det
Lillemor + bittelillemor Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Min fastlege har ikke UL, men det var ikke noe problem å få henvisning fra ham til en privat gynekolog så jeg fikk tatt UL. med henvisning koster det jo heller ingenting. Jeg er forresten også allergisk og har fått allergipiller som skal være "trygge" selv om man er gravid. jeg fikk Polaramin. så du skal se det ordner seg. men er jo kanskje verdt å nevne at jeg ikke har tatt pillene ennå da. vil jo gjerne vente så lenge jeg kan med å ta de. I tillegg har jeg tatt akupunktur mot allergi, og det ser ut til at det virker som bare det. er nesten ikke plaget i det hele tatt, og det er VELDIG uvanlig for å være meg. jeg pleier å være superdårlig til tross for at jeg tar masse masse medisiner. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå