Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Nå er det på tide å kjøpe nye sko til vår/sommeren. Men vet ikke helt hva slags type sko jeg skal kjøpe. Har en sønn på 2 år. Hva slags type sko har dere kjøpt? Hva slags merke kjøper dere? Jeg vil gjerne høre om noen har et merke som er litt billigere enn 700, men mykje og gode likevel?
Lille & Bittelille Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Vi har kjøpt Skofus sine, de har mange gode joggesko, som varer og holder seg godt! Har brukt de et par år, og er veldig fornøyd Har prøvd Ecco sine også, men de var så vanvittig smale, at tulla mi ikke kunne bruke de. Skofus sine er fine, av god kvalitet og til greie priser
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Til gutten min på 2 år og 3 mnd har jeg kjøpt pony joggesko (med blinkelys). Fikk joggeskoene og sandaler (også de med blinkelys) for 500 kr på eurosko. Pony har vanligvis gode barnesko, og vi er godt fornøyd med skoene! Sandalene har vi ikke brukt enda
Gjest bissen Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Jeg gikk også for pony joggesko, god kvalitet og et rimeligere alternativ til feks geox..til minstejenta slipper jeg å tenke på det, hun får spesialsko fra ortopeden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå