Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Jeg har blitt singel nylig, og vil gjerne finne meg en ny mann som kan gi meg det jeg ønsker meg i livet. Et barn, ett stabilt, tryggt, og særiøst forhold. Jeg vil finne denne mannen snart, jeg vil egentlig ikke gå i mange månder eller år alene for å unngå at andre skal snakke stygt om meg. Problemet er at jeg har ett barn fra før og han er ganske så knyttet til min ex, og jeg er redd han skal bli veldig forvirret om det plutselig kommer en ny mann i livet.. Barnet har ikke kontakt med sin boilogiske far! Jeg vil gi sønnen min en ordentlig familie, en familie som er sammen med han hele dagen og finner på ting som å tegne, gå turer, reise på familie ferie osv. Dette er noe min ex ikke har vært så flink til. Han har vært en del sammen med oss som en familie, men ikke så mye som jeg skulle ønske.. Er det veldig galt av meg å ikke ta en lang pause fra forhold og alt slikt nå? Er det galt om jeg begyner å lete etter en ny om kort tid? Det har vært fram og tilbake med min ex i lang tid, vi har vært sammen men samtidig ikke sammen på en måte.. Dere skjønner sikkert ikke hva jeg mener med dette, men er vanskelig å forklare.. Jeg føler at selv om vi har hatt ett forhold så har det ikke vært nok, det har vært sånn at jeg har ønsket meg noe særiøst og langvarig mens han har ikke ønsket seg noe av det.. Jeg vil bare finne meg en mann som jeg kan starte en familie med.. Er selvfølgelig veldig glad i min ex, og kommer nok alltid til å være det. Vil også prøve på å la min sønn få fortsette å ha kontakt med han, men jeg tror det kommer til å bli vanskelig da min ex skal flytte langt vekk om ikke så lenge..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 "Jeg vil finne denne mannen snart, jeg vil egentlig ikke gå i mange månder eller år alene for å unngå at andre skal snakke stygt om meg." Hva er dette? Jeg ser heller at andre kan snakke om du går fra forhold til forhold, uten noe særlig tid imellom. Jeg har vært alene i mange år, av egen vilje, og ingen snakker som jeg vet;) Ikke at det bryr meg heller om de så hadde gjort. Du leter egentlig ikke etter en mann, men glansbildedrømmen om "mor, far og barn". DET er det du ønsker, og da kan det fort bli feil. Og du kan måtte lete en stund for å finne en som vil påta seg ansvaret for ditt barn på den måten du tenker. Ditt barn har en far(selv om der ikke er kontakt), men det høres ut som at i din drøm, skal det bli en ny mann som egentlig er far, om du forstår. Du drømmer om noe som ikke helt finnes. Nei, vær alene en stund, og lær deg å trives i eget selskap:)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 nei, vill ikke finne en far til mitt barn.. han har min ex som har vært han pappa i 2 år og ingen andre kommer til å kunne erstatte han.. ikke han bioligiske far engang.. jeg vil finne meg en mann som jeg kan få flere barn med og få meg en familie sammen med. jeg vil ha ett ordentlig liv, der jeg er lykkelig sammen med noen andre.. vil ikke være alene.. trives godt i mitt eget selskap, har vært mye alene i dette forholdet, alt for mye alene.. jeg drømmer ikke, men jeg vet hva jeg vil ha.. og det er vell noe de aller fleste vil ha?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Tror kanskje Anonym over har missforstått det du skrev. Du mener vel egentlig at du vil finne en man snart TIL TROSS FOR at folk da kanskje vil snakke stygt om deg, eller..... Ellers er jeg enig med innlegget over... Tror du er litt på farlig grunn når du leter etter "den perfekte familien". Ettersom du skriver at du vil finne en mann snart, får jeg følelsen at du bare kommer til å ta en som dukker opp som passer sånn nogenlunde bra.... Veldig mange bruker jo massevis av år på å finne en mann de elsker, og jeg tror det er det som er kluet. Slapp av og ta tiden til hjelp, og vent til det dukker opp en du virkelig blir glad i!! Bruk god tid på å finne ut av ting, og vent med å flytte sammen til du er helt sikker! Da er forutsetningene for et godt familieliv størst. Hadde det allerede vært en mann i bildet hadde jeg jo forstått at du syntes det var et dilemma, men nå er det vel bare å la livet gå sin gang og se hva som skjer...... Plutselig smiler lykken, og da føler du sikkert på deg hva som er best å gjøre
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Tenker at du må være pen og vandt til å få hvem du vil, siden du kan "planlegge" om du vil ha ny type med en gang eller ikke......
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Jeg må si at du er en drømmer og en av disse damene som er redd for å være alene i livet, mange jenter/damer klarer rett og slett ikke å leve livet alene (uten en partner). Det betyr ofte at de rett og slett ikke trives med seg selv, fryktelig synd. Hvis man haster fra forhold til forhold så er det en stor sjangse for at man går fra et dårlig til et annet dårlig forhold rett og slett. Skal du finne drømmemannen så må du ta deg tid og ikke være desperat. Desperate damer trekker stort sett til seg drittsekker som vet at her er det noen jeg kan utnytte og tråkke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå