Gå til innhold

Hei, endelig er jeg over her=D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at jeg bikker over i 2 trimester på bursdagen min også=D det er gøy! hehe. Deilig å endelig være her etter MYE kvalme, dårlig form og blødninger. Vi har termin 7november, så det blir spennende=D Gleder meg til å bli kjent med dere..=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg og velkommen inn hit til oss :)

 

Først må jeg si gratulerer med dagen! Håper du får en strålende fin dag!

En god følelse å bikke over til 2. trimester kan jeg tenke meg, det syntes i alle fall jeg :o) En senker skuldrene litt mer...

 

Lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...