Anne lise og Dennis<3 Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Tenk at jeg bikker over i 2 trimester på bursdagen min også=D det er gøy! hehe. Deilig å endelig være her etter MYE kvalme, dårlig form og blødninger. Vi har termin 7november, så det blir spennende=D Gleder meg til å bli kjent med dere..=D
Line ♥ Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Hei på deg og velkommen inn hit til oss Først må jeg si gratulerer med dagen! Håper du får en strålende fin dag! En god følelse å bikke over til 2. trimester kan jeg tenke meg, det syntes i alle fall jeg ) En senker skuldrene litt mer... Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå