babyprincess Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 altfor mange baller i luften for tiden. Når snuppa har lagt seg å jeg skal lese til examen, da er jeg sååååå trøtt at jeg ikke får med meg noe av det jeg leser....
Manhattan skyline Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 - Si "nei" oftere så du ikke får så mange baller i luften (jeg prøver selv å bli flinkere til det, da jeg har en tendens til å si ja til alt som er gøy) - Få barnevakt - Legg deg tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå