Gjest Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 I dag stod vi opp kl. 0440 etter forgjeves prøving i en halvtime til å få trollet til å sove igjen..
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Heisann! Tutta våknet 4:40, og lå og styra litt i senga si en stund. 5:05 spiste hun, og jeg prøvde å legge henne i senga si etterpå, men det ville hun ikke! Vi sto opp ca 5:30. Ny morgenrekord her i huset. Men nå tar nok både hun og jeg en lur snart:)
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Beklager, jeg klarte visst ikke å lese tittelen din riktig. Jeg leste bare "tidlig" og ikke "tidligST". Så jeg slo ikke deg.
Frøken Freken Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Du har min dypeste medfølelse - det vil si ALLE som står opp før halv sju burde få kongens fortjenestemedalje. I gull. Snuppelure våknet halv seks i dag, men etter flaske sov hun en time til. Jeg syns halv åtte er passelig tid til å stå opp, men det bryr hun seg ikke om, gitt.
Mjølkekua Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Du vinner ser det ut til! Jeg står opp mellom 06 - 0630 hver dag etter å ha ligget våken / slumret i alt fra 10 minutter til 1 time med hyperaktiv baby. Og ja, Frøken Freken, det skulle vært en eller annen gjev medalje (hadde blitt glad for en helg på SPA også da) ... :-)
Gullblomst Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Her står lillegutt opp ca 06 hver dag, men i går våknet gullet kl 04.30 og var lys våken og klar for ny dag. Klin umulig å få han til å sove igjen, så da var det bare å stå opp... Velger å tro at det var 5mnd vaksinen han fikk i dagen før som var årsaken, og ikke at han har startet en ny trend. (Idag våknet han 6 igjen )
Lillepusen-78 Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Alt før kl 06 er jo grusomt.... Vi står opp ca kl 06 hver dag... I dag våknet jeg kl 5 og fikk ikke sove igjen. Grrr. Jeg liker å sove leeeeenge, men begynner smått å venne meg til mitt nye liv som a-menneske. Er jo mange fordeler med å stå opp tidlig også. Jeg har allerede: Dusjet, sminket meg, slettet håret, spist, vært på nettet, ryddet, drukket 3 kopper kaffe og spist sjokolade, og støvsuget i tillegg til å amme, leke, stelle osv.... Og lille tass har sovet 1,5 time. På denne tiden for noen mnd siden hadde vi bare såvidt stått opp.... Snart ut på tur med en venninne. Minuset er at jeg er trøtt som en strømpe kl 21.30.... Men, men :-)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 Du slo meg med 5 min gitt! I dag våknet "trollet" (kaller ham det om morgenen før kl 06.00) kl 04.45. Holdt det gående til halv seks. Da gav jeg opp og byttet bleie og gav pupp. Han sovnet av utmattelse på brystet mitt kl 06.30 til 07.00! Deyt er ikke hverdagskost jenter! Så deilig med den ekstra halvtimen. Nå sover han søtt i barnevogna på verandaen. Han har sovet en time!!! Ny rekord for en som har lakenskrekk. Inne sover han en halvtime maks!
Gjest Skrevet 23. april 2009 #9 Skrevet 23. april 2009 Utrolig hva man venner seg til!! Og som lillepusen-78 sier, ikke minst hva man rekker å gjøre før klokken i det hele tatt er lunsjtid. Har akkurat fått trollet til å sove sin andre lur. Og jeg har stelt og ordnet meg, spist frokost, drukket to kopper kaffe, ryddet, støvsugd, skiftet på vår og trollet sin seng, brettet klær og satt på en ny maskin. Og selvfølgelig dullet og stelt med trollet, og lekt masse! Han sov forresten sin første lur kl. 0630 til 0830, så da fikk jeg også litt mer søvn:) Skal dra til oldemor på lunsj snart!
Gjest Skrevet 24. april 2009 #10 Skrevet 24. april 2009 Yuhu:) Idag sov trollet heeeelt til kl. 0545!!!
Lillepusen-78 Skrevet 24. april 2009 #11 Skrevet 24. april 2009 Gratulerer Jeg våknet jaggu meg kl 05.15 av meg selv i dag også.... Skummel utvikling ;-) Knerten våknet 5.30, da, og bablet og hvinte i sengen sin. Jeg håpet han skulle sovne igjen, men måtte gi meg. Opp og amme. La ham igjen og han sovnet, men akkurat da JEG var i ferd med å sovne..... ja da hadde han sovet lenge nok ;-) Får nok ikke med meg "Senkveld" i dag, nei.....
Gjest Skrevet 24. april 2009 #12 Skrevet 24. april 2009 Uff, så kjedelig! Ikke rart man får ødelagt søvna si av all denne nattevåken!! Jeg har litt problemer med å sovne inn for tida, enda jeg er trøtt som en dupp! Ikke så rart sikkert, når jeg konstant blir vekket av trollet, og har knappe 2timer sammenhengende søvn om jeg er så heldig.. Veldig typisk at når man akkurat sovner så våkner den lille igjen, kjenner meg veldig igjen!! Nå er det heldigvis blitt så lyst her om kveldene at jeg ikke blir så tidlig trøtt ihvertfall. I vinter gikk jeg jo og la meg halv ni, litt tidlig ja. Nå holder jeg ut til rundt elleve, rangling med andre ord, hehe! God helg, håper dere alle får sove lenge!!
Jente2011 Skrevet 24. april 2009 #13 Skrevet 24. april 2009 hehe, jeg sover sikkert lengst, til 09.00:) syns virkelig synn på dere!
Lemonia Skrevet 24. april 2009 #14 Skrevet 24. april 2009 Nei, det gjør du ikke. ;-) Alle dere andre har forøvrig min dypeste medfølelse og håper det bedrer seg. 4-5 er umenneskelig tidlig.
Lillepusen-78 Skrevet 24. april 2009 #15 Skrevet 24. april 2009 Godt med helg, og gjett hvem som skal sove leeeeenge i morgen.... ;-) Sov godt alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå