rødt&blått Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Fikk ikke sett akkurat den biten, og nå lurer jeg på hvordan man lager sånn....
Elfi regndråpe Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Vet ikke hvordan du lager det, men du får kjøpt ferdige i diverse interiørbutikker. Bl.a. Kremmerhuset. Men det er jo bare pinner som er puttet ned i olje så går sikkert fint å lage selv også
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Han hadde ikke lagd de selv. De var kjøpt i interiør-butikk.
rødt&blått Skrevet 23. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2009 Åja... fikk inntrykk av at han skulle lage jeg.. Har sett de på kremmerhuset, men tenkte det hadde vært morsomt å lage de selv! Jaja, får ta meg en tur dit!
* 5 om dagen * Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 tror han hadde kjøpt pinnene,og duftolje.helte bare oljen oppe i en glassflaske,og satt noen pinner oppi. rørte litt rundt så oljen skulle trekke inn i pinnene,også skulle det bare stå sånn.Var faktisk litt ok måte,og da bestemmer en jo hva slags lukt en vil ha,da en velger den oljen en liker :-)
Har byttet nick ! Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Kan du ikke bare se programmet på nett-tv? Alle programmene skal ligge ute på tv3.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå