☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 jeg hadde en sa 9 april blødde bare i 3 dager. nå har det murret sielig i magen.. er helt støl. klarer ie ligge på magen det gjør vondt. Stiker estra når jeg hoster, ler, reiser meg eller snur meg i sengen. 2 dager etter sa var blødningen nesten borte og legen ringte meg og sa at hcg nivået var gått ned fra 7 (dagen jeg hadde sa) og til under 3 (altså neg) da kan den ikke stige igjenn uten at jeg er gravid vel?? for her kommer det rare.. jeg tok en cb test i dag og den er tydelig positiv. men det samme er el testen.. HÆÆÆ ka skjer???
Brugda Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Vil bare si at etter en abort jeg hadde, så var testen fortsatt pos 6 uker etterpå. den 7ende uka ble den neg. Lykke til videre uansett!
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 23. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2009 men da er det jo for at ditt hcg nivå brukte så mange uker på og gå ned til under 3.. det sjedde med meg allerede 2 dager etter sa.. derfor jeg ikke sjønner noe. er den neg og "babyen" ute skal ike hcg nivået stige igjenn. da vet jo kroppen at du ikke har noen baby i magen og derfor produserer den ikke hcg mer.
liten gutt & spire Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Det hørtes jo unektelig underlig ut... Vet et eggløsningtester kan slå ut på hcg og (noen som bruker de som graviditets test, men er vist ikke helt sikkert), så jeg ville tippe du fortsatt har hcg etter forrige gang. Ville tatt kontakt med legen å høre, får de til å måle hcg nivået ditt igjen, for da kan de i alle fall sammenligne med forrige resultat. Hm. Det går vel ikke ann å ha en eggløsning rett etter sa, og nå gravid på nytt? det høres jo og helt underlig ut.... Eller gravid på nytt med tvillinger :-) Da slår jo det ofte ut før... Nei, dette var rart :-) ...og du er helt sikker på at det ikker er CB eggløsning test du testet graviditeten med (flere som har tatt det feil har jeg hørt :-) )
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2009 nei jeg vet at jeg har brukt g test.. har strimmel el test og cb gtest.. Nei snakket me gyn i dag. etter at hcg er blitt under 3 og da er det negativt kan det ikke stige igjenn. uten at svangerskap er tilstede. med mindre jeg var gravid med tvillinger mistet en og har den andre nå. men dette va veldig sjeldent. og jeg har jo gått mange uker uten symptomer. så dette er ikke noe jeg tror har skjedd.. jeg har enda en pos test no. denne er sterkere.. jeg skal nå ta hcg blodprøver annenhver dag en periode for og følge me ka som skjer me hcg nivået.. så at det er hcg fra forje gang er umulig. for tvillinger tror jeg ikke jeg har hatt.. Noen kan ha den gamle syklusen sin etter en sa (når den skjer såpass tidlig sa gyn) for kroppen er litt i ulage.. så får vite mer nese uke.
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 23. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2009 det er også noen her inne som har født barn etter sin gamle syklus etter en sa så det er ikke umulig nei.
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 24. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2009 jeg skal begynne og ta hcg annenhver dag på mandag. så då vil jeg også få time hos fastlegen. Og jeg har en veldig snillfastlege så jeg kommer til og spørre om ul. men jeg vil ikke gå på ul før jeg evt vet at jeg er lengre på vei (ut fra hcg nivå). For visst jeg nå er gravid på nytt er jeg bare 3 +5 og då vil de ikke se noe enda.
awenka84 Skrevet 24. april 2009 #9 Skrevet 24. april 2009 ok. håper det ordner seg:) ønsker deg masse lykke til. Bee strong.
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 24. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. april 2009 ja er jo bare og håpe på at jeg er gravid Blir SÅÅÅÅ spennende neste uke
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 24. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. april 2009 takk takk.. får jo bare krysse og håpe på spire.. Neste uke blir sååå spennende. med flytting og masse blodprøvesvar
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 24. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. april 2009 takk så mye.. ser om du ser jeg kommer med et innlegg om at jeg kommer inn til dere
*toppris* Skrevet 24. april 2009 #15 Skrevet 24. april 2009 sniker innomfra 2.tri... jeg hadde sa på en tvilling.... fikk konstantert liv og at det hadde vært to ved hjelp av ul... så det finnes jo håp;) er nå 21+2:) lykke til:)
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 24. april 2009 Forfatter #16 Skrevet 24. april 2009 ÅÅÅÅ så heldig du er.. missforstå meg rett.. ikke at du mistet ene babyen altså. det var jo veldig trist. men at du har en i magen enda:D jeg velger og tro at jeg er gravid på nytt.. Så visst de finner en baby som er eldre enn det den egentli skal er jo ingenting bedre enn det tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå