Gå til innhold

Lilletulla kom 10.april <3


Randis

Anbefalte innlegg

Verdens nydeligste tulle kom på termindato til alles overasskelse. Hun var 3150g, 49cm og 34cm rundt hodet. Jeg har hatt et komplisert svangerskap slik at alle inkl. meg trodde hun skulle komme som prematur slik at vi føler oss heldige som har "måtte" vente på henne. Jeg hadde en lang og tøff fødsel, men den håper jeg går kjapt i glemmeboka. Den varte i nesten tre døgn. Hun er verdens skjønneste baby med store øyne med klart blikk, rolig og snill, sterk og litt sta med et godt sovehjerte. Hadde to netter på sykehus med lysbehandling pga. gulsott ellers er alt bare stas. To stolte storebrødre på 10,5år og 3,5år blir bare mer og mer engasjert. Nå gjenstår bare å finne det riktige navnet og det viser seg å ikke være lett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med jenta Randis :) Og finne riktig navn er absolutt ikke enkelt nei!

 

Her er mini fortsatt i magen, 6 dager til termin...venter og håper han kommer om ikke så lenge. Selv om jeg har en følelse av at det blir overtid...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for gratulasjon. :)

 

Hvordan går det Scoobydo? Regner med du har født? Gratulerer så mye isåfall! :) Gikk alt bra? Håper du koser deg med nurket ditt nå. :)

 

Er litt i ammetåke slik at jeg glemmer å skrive svar. Ting tar tid her igården nå.

 

Navnet på tulla vår ble Ulla Aurora. Jeg vet det er litt sært, men vi synes hun passet til det. Ikke lett det der. Har mini fått navn til deg?

 

Ulla har begynt så smått å smile og det er så hææærlig å se. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

28 april kl 22.16 kom mini til verden :) 24 tima etter første rie...:/ Lang fødsel, men gikk egentlig greit! :) Alt er jo verdt det uansett når dei er komt! :) Han er berre så skjønn :)

 

Men navn har han ikkej fått enda! Står mellom Mathias eller Erik, men vi er ikkje enige...

 

Ulla Aurora var jo fint det då :) Ulla er vel mykje brukt i sverige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Lang og tung? 8 dager over termin. Du måtte være bra lei.. Heldigvis "glemmer" man fødselen etterhvert. Tenker du har en skjønn gutt ja. :)

 

Fine navn dere har som valg da. Erik skulle min største sønn hete. Det ble ikke det, og nå er jeg glad for det, for mannen min heter det. ;) Mathias er også kjempefint. :) Ikke lett å velge navn.

 

Håper alt går bra med amming og alt. Tenker det er godt å være hjemme nå med din egen lille godgutt. Kos dere nå i barseltiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var 51 cm og 3590 g. Han kom akkurat på menstermin faktisk, og en dag før ul termin :) Fødselen blei fort glømt ja...dagen etterpå var den bortevekk :) Bare siste pressria som eg fortsatt huska som veldig vond hehe :)

 

Amminga går veldig bra, han et som berre det. La på seg 500 gram første veka heime fra sjukehuset...:)

 

Alt bra med dokker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...