Ayka 09+13+14 Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Til Dere som har denne type vogn,hva kan Dere fortelle om den? Både positive og negative ting... Ser ut til at det kanskje blir en sånn en på oss. Hadde egentlig tenkt på Simo kombi,meeeeeeen...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Jeg har nå kjøpt min 2 basson duo vogn! (Rett og slett ford jeg er kjempefornøyd) Den første jeg kjøpte, var i 2005 da jeg fikk sønnen min. Valgte denne pga den store bagen. Brukte den også til dattera mi i 2006. Har ikke vært annet enn fornøyd! Greit nok at den er ltt stor og sånn, men veldig stødig, og god plass. Har fin plass til vognposer og den slags. Ble uventet gravid igjen nå, men har kjøpt samme vogna
Mor til 3 søte små:) Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Hadde denne vogna til førstemann og var kjempefornøyd. Måtte selge den når nestemann kom veldig tett for da trengte jeg søskenvogn. Utrolig greit at bagen til Basson vogna er så stor og god:) Eneste som kan være negativt er at voga tar mer plass ettersom de er ei stor vogn. Men dersom plass i f.eks bilikke er noe problem kan jeg trygt anbefale Basson vogna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå