Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Fordi hun er 26 og han 20? Hva med Nanna på 22 som legger seg etter Kevin på 27? Hører ikke psyko-Lene klager på det! Jeg skammer meg over å være nordfra når jeg ser Lene, og håper hun slutter å skylde MOBBINGA på sitt "nordnorske temperement"!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Ja snakk om å sverte en hel (ok halv, hehe) nasjon med det tullpjattet ser! Der der er personligheten hennes, ikke utrykksform!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Ja eller det at Lene er 25 og Mats er 22?? Da er det jo litt pedo i henne også Nei det bli for dumt! Jeg er selv nordlening,men betyr ikke at jeg mobber !!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Alle er vel pedo-horer da.. For det er ganske vanlig å ha hatt sex med noen som er mer enn 5,6 år eldre enn seg.
Gjest Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Men hva er egentlig en pedo-hore? En som selger seg til barn? Jeg skjønner ikke helt konseptet...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Jeg har aldri sett noe så sykt på TV i hele mitt liv tror jeg... Håper faktisk ho blir hetsa på utsiden nå. Blir helt på gråten av å se og tenke på det der!
Gallis Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Pedo-hore!!! Haha!! Har aldri hørt noe så dumt. For et brødkjørt menneske som klarer å prestere å si noe sånn. Og det var da lite som skulle til for å bli klassifisert som hore. Da må jo halve fuckings Norge være horer! Og HVEM skulle liksom bry seg om at Lene ikke liker klærne deres??? Hun kler seg som en fjortis, har ikke stil, har et halvt kilo sminke i ansiktet og HVIT leppestift! Nei og nei.. Og det håret som står til alle kanter!! Huff.... Tror hun har bruk for en runde på "bli-ny" jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå