Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Endelig! Dette har jeg ventet lenge på (ihvertfall noen uker). Utrolig godt å være over i en bedre og sikrere periode av graviditeten! Og her skal jeg jo være en stund da:-)
Gjest Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Velkommen hit og lykke til Mye kjekkere å være her enn 1.tri siden vi er over på en mer sikkrere periode! Når har du termin?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Gratulerer masse og velkommen inn! :D Nå er det bare å slå seg ned i sofaen og kose seg, vi skal leke sammen lenge ;P *Trekker opp en munkholm og langer den over*
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 22. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2009 Ja, ikke så mye usikkerhet og snakk om blødninger og aborter og sånne triste ting. Kjennes veldig fint! Det er gøy å bare kunne fortelle det til alle (selv om vi har fortalt det til mange for en stund siden). Har termin 5. november. Du da?
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 22. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2009 Takk uglemamma! Den var god! Jeg trakk opp en pepsi max boks jeg da, mmm! Husker deg godt fra første tri. Gikk det fint på ul? Var ikke du på det ikveld? Eller er jeg bare trøtt og svimete nå?
Gjest Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Jeg har termin 21. september. Skal på ny ultralyd 15. mai så håper datoen blir stående. Jeg er 18+4 idag og synes det var så deilig å gå over i andre trimester da alle snakket om blødninger og aborter. Klart dette er utrolig trist for de som opplever det men jeg bestemte meg for ikke å bekymre meg for jeg kunne verken gjøre verken fra eller til. Har gått bra til nå, og nå sparker det vilt der inne til tider også Du har noe å glede deg til!!! Er det din første?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Pepsi godkjennes Joda,var på ul i går kveld og der gikk det brillebra Han trooor vi får en ny jente, men ville ikke garantere noe... Og alt var i skjønneste orden. Fingre,tær,øyne,nese.hjerte,nakke,alt var som det skulle være ))) Deilig følelse. Jeg er veldig glad for at jeg gikk!. Hadde jo tenkt å holde meg til ordinær ul i uke 14,- men klarte ikke dy meg. Måtte få en sniktitt Anbefales Og fine legen jeg går til,- det er jo privatklinikk,men siden jeg har vært så mye hos ham så gir han meg 50% rabatt på ultralyder... Snille snille mannen
Gjest Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 Velkommen til 2.trimester! Her er det fint å være og mange hyggelige jenter. Jeg er ca 21 uker og titter innom her av og til. Jeg har vært her en stund, føles som en hel evighet, men som du sier, en bedre periode av graviditeten. Håper du får en strålende periode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå