Gjest Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Sendte sambo på lindex i dag for å hente babypakke. Den fikk han i og for seg men han kom også hjem med et sett med to bodyer, en bukse en pysj og en lue til kroner 299. Han sa dama i kassa sa at "da skal du ha dette også". Han betalte i god tro. Flere som har måttet kjøpe noe for å få ut pakka, eller ble min sambo bare lurt opp i stry av en god selgerdame? Settet var fint det så det er ingen krise, men er jo litt dumt at man tror at pakka er gratis om man faktisk må kjøpe noe for å få den ut..
Tilde*** Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 så frekt!! nei, jeg kom hjem med kun den gratis pakken.. her har det nok vært ei frekk ei på jobb ja!
Gjest Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Det vi har kommet frem til vi og Som sambo sier: hun så nok at det var en forskremt utsending som kom for å hente pakken og så sitt snitt til å gjøre et lite salg. Hun gratulerte med den forestående fødsel da... Må le litt jeg.... Sambo mener at det eneste som fikk ham til å stusse var at jeg ikke hadde informert ham på forhånd om at han måtte betale..
Elviraen Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Jeg henta pakken i dag, BARE pakken.....men lurer på hva dere hadde oppi, vi fikk en pakke med våtservietter, 6 engang stelleunderlag, noen papirkluter masse reklame å en brun å orrange lue...ikke en jeg kommer til å bruke desverre.....greit med alt som er gratis da....
Stine? Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Hvor lenge før termin kommer pakka fra Libero?
mai^prinsessa Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Jeg fikk lappen om gaven i posten for noen dager siden.. Er 34 uker på vei
Gjest Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Jeg hentet pakken i går, og jeg slapp å kjøpe noe annet. Tok med meg pakka og gikk Fikk pakka ca 6 uker før..
##Luca## Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 Merker jeg blir provosert av slik oppførsel, jeg! Hadde det vært meg, ville jeg tatt kontakt med butikksjefen og faortalt hva en av selgerene tillater seg. Blir jo en prinsippsak-slikt går ikke an!!!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 23. april 2009 #9 Skrevet 23. april 2009 Henter man libero-pakken på lindex??
Ooops I did it AGAIN Skrevet 23. april 2009 #10 Skrevet 23. april 2009 Hentet min i går.. Fikk det samme som Briane - og måtte ikke handle noe;) Synes Lindex har minimalt med nøytrale klær, så hadde nok ikke funnet noe likevel;) Var det en lue som lå oppi der?...hehe jeg trodde det var en underbukse;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå