Gå til innhold

Tror dere menn generellt er ærlige

Anbefalte innlegg

Skrevet

når de sier at de syns at pupper herpet av amming er pent?

Mannen min hevder hardnakket at han syns puppene mine er fine. Jeg klarer ikke å tro at han virkelig mener det. Jeg tror han sier han liker dem for å ikke såre meg. For de er STYGGE. Der er liksom ikke noe "fyll" i dem lenger, bare to vrengte tomme lommer.

Jeg har alltid hatt fine pupper, alltid vært meget fornøyd med dem. Det har også alltid vært den delen av kroppen min som mannen min har sett mest pris på. Han er puppemann, og har alltid sagt at han har likt puppene mine fordi de er så faste og sprettne.... Nå er de jo langt i fre faste og sprettne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke hyggelig at mannen din sier at han synes du fremdeles er fin da? Jeg skjønner ikke helt problemet ditt. Er du sur fordi han ikke vil bekrefte ditt dårlige selvbilde?

Skrevet

Hvor tar du det fra at jeg er sur? Eller at jeg har et problem?

Eneste jeg har er stygge pupper, noe som ikke plager meg nevneverdig. Jeg har bare vanskelig for å tro at noen oppriktig skulle mene att "amme pupper" er pent. Og lurte på hva dere andre tenker, altså tror dere oppriktig at menn syns det er pent?

Ikke værre enn det;)

Skrevet

Jeg bare syntes du virket irritert over at han "insisterer" på at du har pene pupper. Men jeg projiserer sikkert bare mitt eget dårlige humør på deg.

Er han ærlig med deg generelt så mener han vel det med puppene også. Men ideelt sett skulle du kanskje stilt spørsmålet ditt på en nettside med litt flere menn, for helt ærlig, jeg tviler på at menn generelt er ærlige med oss damene når det gjelder pupper i det hele tatt jeg.

Skrevet

Nei, menn er ikke alltid ærlige, men er det så rart da når kvinnfolk kjefter tilbake når de faktisk er ærlige om utseende eller klær??? Eller at det kommer til å brukt imot dem ved en senere anledning.

Hva spiller det for noen rolle hva han synes om puppene dine, når du selv ikke liker dem?

Men jeg tror helt OPPRIKTIG at vi kvinner bryr oss mer om vårt utseende enn menn gjør. Jeg tror din mann setter større pris på andre kvaliteter hos deg enn puppene dine (hvis de nå er så stygge som du skal ha det til) ellers hadde han forlatt deg for lenge siden.

Skrevet

Hvis mannen din sier du er fin, må du tro han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...