Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 tenk at mobbing på tv er underholding! jeg blir helt kvalm av hele greia..stakkars margrethe! jeg fikk lyst å hoppe inni tv`n og ta henne med meg hjem og holde rundt henne! fy faen for noen mennesker sier jeg bare! så sitter de forbanna drittungene og tror de har såå mye å komme med! smarte er de vertfall ikke...og det at ingen forsvarte henne..sier det meste om den slappe falske jengen! håper nanna og lene brenner i helvette..eller blir voldtatt av en ape.. jeg kjenner at blodet mitt koker.. håper ikke jeg møter noen av dem på gata! da blir det bråk:p sykt...
Miss Misantrop Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hei, jeg har aldri sett paradice hotel. Regner med at hvis alle skrur av tvn eller ser på noe annet vil de slutte å sende søppel og begynne og sende kvalitets programmer. Mange tv programmer og tv serier der mobbing blir brukt som underholdning, det kan vi som forbrukere forandre på.
Gallis Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Jeg kan heller ikke skjønne at mobbing på tv kan være underholdning. Syns det er spesielt at tv3 har valgt å sende programmet når det har blitt så usmakelig og jævlig. Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at deltagerne selv ikke har vært klar over hvor alvorlig det er, det de har gjort. At Margrethe har kommet vinnende ut av dette er det ikke tvil om. Jeg hadde blitt flau hvis det var noen av mine bekjente som var med å mobbe henne. Syns faktisk at hele gjengen har ansvar for mobbingen som har pågått selv om det har vært to i fronten. Å ikke si noe, er like gale som å være med på det. Pysete små pinglegutter og 25-år gamle jenter som er 14 år i hodet... Æsj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå