Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Og hvorfor er akkurat den prevensjonen den rette for dere?
Gjest Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Møkka Cerazette, som absolutt ikke er det rette for meg. Finnes ikke noe alternativ (bortsett fra sterilisering) som er det rette for meg tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Hoppe-av-i-svingen. Er det rette for meg fordi jeg er klar for en til, mens han tror vi på denne måten kan vente til høsten før vi "prøver". Og ja, vi vet at det ikke akkurat er 100 % sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå