Gå til innhold

Strekkmerker!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det egentlig med strekkmerker?

Er det arvelig?

Er førstegangfødende og lurer litt.. Smører masse med gode oljer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+spire
Skrevet

Vel, det er jo en genetisk ting, men det trenger ikke å bety at du 100% sikkert får det, selv om moren din har det. Hvis du selv har noen fra før, vil jeg tro at du får noen nå også :-)

Skrevet

Det sies at om din mor har det så får du også det. Mamma fikk masse tidlig,men jeg er nå i uke 31 og har ingen. Så tror det kommer ann på person. Og det me å smøre seg har ingenting å si. Det er jo selvfølgelig bra for huden siden den blir lettere tørr nå,men det forhindrer ikke strekkmerker. Grunnen er at huden sprekker på innsiden ikke utsiden,så da mister det litt av hjelpen med krem..ja såfremst du ikke drikker den da! Ikke å anbefale ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...