Gå til innhold

Dere med babyer på 7-9 mnd. nattpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har barna i nattpose om natten, for å ungå at dem herjer i senga?

Har ei jente som bare snur seg hele tida og krabber å div ,hun er 7,5 mnd.

Min svigermor som nevte at hun hadde slik til sine barn...

noen erfarimger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker det til min datter.. synes det er helt genialt, for uten posen er hun helt bajas i sengen.. så det ender opp med at hun ligger med beina ut sprinklene.. :oS

Skrevet

jeg prøvde dette på jenten min her i forrige uke, men hun våknet flere ganger på natten begge nettene jeg hadde denne på småen. Tror det var fordi hun ble for varm... HUn ligger på lammeskinn, og posen er fylt blanding av bomull og unaturlig stoff... så svigermors gave blir ikke brukt her mer...

Jeg pakker henne inn i ullpleddet nå, som jeg har gjort siden hun var nyfødt, funker bra. Men om morgningen klarer hun å sparke det av seg og dynen. Men heldigvis er det bare da :)

det med poser er mer etter smak og behag.

for med ull holder det temperaturen under dynen jevn, og det puster.

Skrevet

Jeg begynte med nattpose da han var rundt seks mnd. Da fant jeg han stadig vekk med tærne i munnen :o) Da han fikk på posen, ble han mye roligere og sovnet raskere.

Den er ganske varm, så jeg legger ikke over dynen før jeg legger meg selv og vinduet er åpent hele natten.

Jeg er strålende fornøyd med min fra Stokke!

Skrevet

Har brukt det siden han var 2 mnd, han er 9 nå, og det har fungert supert hele veien! Har nederlandsk familie, og i Nederland anbefaler man ikke å bruke dyne i det hele tatt før barnet er to år! Så det gjør ikke vi heller. Han får i tillegg til posenet tynt fleeceteppe over seg, og ikke noe annet. Han er god og varm hele natta, og jeg slipper bekymre meg for om han har sparket av seg dyna :-)

Skrevet

Jeg har også brukt soveposer på begge mine helt fra fødselen av og synes det fungerer kjempefint.

De finnes i forskjellige utgaver og man får både tykke og tynne slik at man kan variere ettersom hvor varmt det er.

Jeg har forresten familie i Tyskland og der anbefales det også å bruke kun soveposer på de små...

Skrevet

Vi begynte med en slik pose til snuppa vår når hun begynte å reise seg opp (7 mnd). Hun sover mye roligere i den (fordi hun ikke klarer å snu seg på magen - ender hun på magen så våkner hun) og hun roer seg også mye lettere med den.

Jeg prøvde 3 netter uten for noen uker siden, og jeg brukte mange timer på å legge henne alle kveldene, og hun våknet 3-4 ganger i løpet av natten. Så vi kommer nok til å bruke posen en stund til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...