Gå til innhold

Jeg spør her også jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg sende lillebror i bhg imorgen når han ikke kan sitte?

Han hadde full bleie igår når jeg hentet ham i bhg, han gjør som regel rett før jeg henter han.

Idag merket jeg etter 1-2 time at han hadde bleia full. Det var gammel bleie og han var full av kjøttsår på rompa/lårene. Kan ikke påstå at det var i bhg, men tror det er det.

Han hadde så vondt at jeg ikke kunne tørke han, måtte dusje det av mens han hylte alt han kunne.

Jeg smørte han da, når jeg la han og måtte ta han opp og smøre han en gang etter han hadde lagt seg.

Han har jo atopisk eksem og tåler ingenting. Han er så sår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville sett det ann til i morgen tidlig.. Og så ville jeg tatt det opp med b.hagen at de må skifte oftere på ham. Min gutt ble også veldig fort sår når han brukte bleie, og det var vikig at vi skiftet veldig fort, så fort vi kunne etter han hadde bæsje ellers ble han sår. Han har også atopisk eksem, men har ikke hatt utbrudd på noen år.. Men husker det fra bleie tiden hans at han var veldig sår ofte..

Skrevet

Ja jeg må ta det opp med dem. Men 2 dager på rad..

Må skifte på lillebror også etter kort tid.

Han er så sår! Håper han er bedre imorgen.

Jeg hadde tenkt å hvile imorges etter at vi hadde kjørt lillebror i bhg og gitt sauene, men balleriveren skapte seg og det ble mye styr med hjelp av en nabo så har ikke hvilt 1 min idag.

Så skal han være hjemme imorgen blir det i alle fall ikke noe hviling eller avslapping. Barna kommer jo først, men det var bare typisk med et slikt kjipt tidspunkt!!

Har han hjemme imorgen hvis det ikke er bedre tror jeg. Jeg får hvile en annen dag da.

Skrevet

Se det litt ann i morgen tidlig. Så kan de vel heller ringe til deg om han ikke skulle klare å være i b.hagen. Er jo sånn sett likevondt om han er hjemme eller der..

Hva slags krem bruker du på stumpen?

Jeg brukte den inotyol, den var veldig god.Var så fet at den holdt nytt tiss og bæsj ute..

Skrevet

Lillebror var masse bedre idag! Han klarte tom å smile litt. Igår hadde han så vondt at han bare gråt!

Jeg snakket med avd leder og de skulle skifte et par ekstra bleier, smøre godt og lukte ofte når de var ute he he =)

Men hadde han vært like ille og vært hjemme kunne han sitte i sakkoen, som er myk, han kunne gått i bleia evnt. tatt en skikkelig lang dusj sånn at det fikk luft en stund.

Jeg smører med locobase repair. Den er super god! Problemet for han med den inotyol er at den sitter sånn at jeg får den ikke av igjen. Må gni den av eller bruke masse såpe og da er jeg like langt.

Skrevet

Tips til fjerning av inotyolen: bruk babyolje. Den tar den med en gang uten at du trenger å gnikke og gni. :o)

Har brukt den salven selv på sønnen, pluss at vi bruker den en del på de eldre på jobben. Og olje gjør susen. Kan forresten bruke matolje også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...