Alba44 Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Er jenter generelt sparsommelige med positive kommentarer når vi ser andre har gått tydelig ned i vekt? Spent på å høre hva hva dere mener
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Om jeg faktisk SER det, så kommenterer jeg det selvfølgelig ) Regner med at de som har gått ned i vekt setter pris på det også Selv har jeg gått ned 50 kg, men det er mange som ikke har sagt noe Antar de ikke tør. Om det er noen slanke som har gått ned masse, slik at de ser syke ut tør jeg ikke si noe...
Alba44 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Jeg tenker også at kommentarer vil være positivt og oppmuntrende( jeg opplever det ihvertfall slik), men lurer på om det er vanlig å tenke at det er et ømtåelig tema man ikke kommenterer..
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Jeg tenker som så, at de som går ned i vekt (ene og alene fordi de vil,og/eller trenger det) gjør en god jobb for å få det til, og da vil man vel ha skryt? Hehe, sånn jeg tenker da hvertfall )
Alba44 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2009 Tenker det samme som deg, Palmesus =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Bare litt nysgjerrig, er det noen som er uenig med deg? Haha
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 jeg synes at jenter er generelt alt for dårlig til å gi andre damer komplimenter. være seg det er vektnedgang eller at de har fin veske!! skjønner? i fjor vår var vi i bryllup i drammen og mellom kirka og maten så tok vi oss en utepils på torget, da kom det en dame bort til meg og gav meg kompliment for at jeg var så flott og vettu jeg ble så glad. derfor prøver jeg å være flink til å gi andre komplimenter på utseendet fordi jeg vet jo at om noen ser flotte ut så har de jo gjort seg ekstra flid ikke sant?
Alba44 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2009 Hehe...nei, det vet jeg ikke. Snakket om dette tidligere i dag, så lurer bare på hva som er vanlig.
Alba44 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2009 Jeg prøver også huske å gi kompliment for det er jo veldig koselig Men; jeg er sikkert ikke alene om å glemme det også. Jeg tenker det, men sier det ikke alltid. Hm..*skjerpemeg*
Gjest lakrisbåt Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Kommer litt an på. Dersom samtalen nærmer seg temaet, så gir jeg selvfølgelig komplimenter. Men jeg setter ikke alltid pris på at hvem som helst kommenterer det om jeg har gått ned et par-tre kilo, for da føler jeg at det er så fryktelig synlig når jeg legger dem på meg også Mamma og bestevenninna mi får med seg det meste, såklart, men kommenterer bare det jeg vil høre, ha ha
TusseMor07&09&14 Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 Vet jeg at noen har gått inn for det og får det til så roser jeg personen. Har selv gått ned 30 kg, og mye av motivsjonen kom fra folk som kommenterte det... og det var veldig mange som kommenterte det! Men at det er forventet vil jeg ikke si...
Alba44 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2009 Takker for svar! =) Vil gjerne ha flere...
RompeRock Skrevet 22. april 2009 #13 Skrevet 22. april 2009 Er generelt lite fan av å kommentere andres kropper. Noe av det verste jeg hører mamma si til meg er at "nå tror jeg magen din har blitt mindre". Ja vel, fint det. Men det betyr at du synes den har vært stor, og at jeg har en del å gå på enda... Synes ikke det er oppmuntrende i det hele tatt. Hvis man skal gi komplimenter, synes jeg det er bedre å si noe om at vedkommende f.eks. trener, at hun kler den og den fargen, at hun har så fin farge på øynene... Et eller annet slikt.
Alba44 Skrevet 23. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 23. april 2009 Å kommentere enkelte kroppsdeler syns jeg ingenting om. Det er helheten jeg tenker på og som jeg tror flertallet ville fått kommentarer på Skjønner deg godt, RompeRock.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå