2pluss1engel Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 skal i konfirmasjon om tre uker og begriper ikke hva jeg skal gå med. noen som har noen ide om hvor jeg kan finne tøy? har h-m pen-tøy?
Hyacinth Bucket Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Svangerskapet på Majorstua og Den kule mage har en del pentøy. Mener at det er en bra butikk i Moss også, men husker ikke hva den heter.
Gjest Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Hei. I Sarpsborg har de en del på Confident. Kjøpte meg akkurat en kombinert gravid og ammekjole som var både pyntet og sommerlig. Så de hadde mer pyntede også, samt diverse topper, bukser og skjørt...
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Hei Vet jo ikke hvor du bor i landet, men i tillegg til de butikkene som er nevnt vet jeg Svangerskapet på Sandvika Storsenter i alle fall har hatt en del litt penere tøy tidligere. Må jo si at de vet å ta betalt der ute også Hos H&M fant jeg ingen kjoler/skjørt jeg likte, (kanskje jeg er litt sær?)men de har flere fine bukse-modeller, så det kan jo kombineres med en pen topp så slipper du de store investeringene bare for en kanskje to gangers bruk. God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå