Candy girrrl Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Da skal han se. Om han er midt i kvelds, bading eller legging.. Spiller INGEN rolle. Da slipper vi alt vi har i hendene og løper frenetisk mot tv'en.
Gjest Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Jaaaa.. hvis jeg sitter og ser på noe på tv og går ut av stua en liten stund så er det byttet over til nyhetskanal når jeg kommer inn igjen. Han leser ikke noe særlig aviser, men nyhetskanalene skal han se på, samt sjekke nyheter på nettet. Jeg ser jo også på nyhetene - greit å følge med på hva som skjer, men hadde det vært opp til samboeren min så hadde nyhetskanalen stått på døgnet rundt. Jeg har jo nå skjønt hvorfor han absolutt måtte ha den kanalpakken med grusomt mange nyhetskanaler...
2 små og en undulat Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Huff, for ikke å snakke om den herlige tekst-TV`en... Finnes det noe mer kjedelig??? Mannen min sluker alt av nyheter, på TV, internett, aviser og tekst-TV. Det har faktisk blitt så ille at jeg har blitt "lei" nyheter, føler jeg ikke får med meg noen ting av hva som skjer lenger:/
erteposen + 4 Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Jeg er!! Men tv- nyheter er ikke skikkelig nyheter. Gi mannen din en radio. Radionyheter, Dagsnytt 18 (passer supert med barnetv), aviser og ikke minst URIX!!! Nyhets junkie, men tv-nyhetene er utdatert og går bare i overflaten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå