Melkedrøm Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Kom innom nrk2 nå, og der gikk det et program om Martin. Fikk ikke med meg hva som var galt med han, men han satt i rullestol og måtte ha hjelp til alt. Ettersom hva jeg forstod var det noe som hadde skjedd under fødsel som hadde forårsaket situasjonen hans. Det var bare så utrolig trist å se denne lille gutten lenket til enten seng eller rullestol. Huff slik som tårene rant.. Det kan virkelig ikke være lett å ha et slikt barn, ikke først og fremst med tanke på hvor mye jobb det må være, men det å se den store forskjellen på sitt eget syke barn og de andre friske barna som leker rundt en. Vet ikke hva jeg ville med denne innlegget, men ble bare så tankefull og trist av denne dokumentaren..
ifie Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Jeg slumpa borti den jeg også, og ble sittende å se ferdig. Det var en legefeil under fødselen som gjorde at han fikk slike store hjerneskader. Jeg satte i stortutinga her jeg satt! Lillegutten i magen sprella lystig, og det skremmer meg hvor hjelpeløse vi er selv om vi tar så godt vare på barna våre som det er mulig å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå