Gå til innhold

presser dere også ut magen litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

besøker dere litt jeg er 11 uker og har begynt å få mage aalerede,men nå er det slik at jeg går og presser ut magen litt.Er det normalt hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, det er jo ikke så uvanlig; når magen endelig begynner å synes, lissom, så vil man gjerne presse den ut litt. er jo stolt!

Men det er egentlig en slags uvane du bør legge av deg, for du presser bekkenet ditt fremover samtidig, og det gir fullstendig feilbelastning.

press magen frem du, men pass samtidig på at holder bekkenet bakover, omtrent som du ville gjort om du gikk på høye hæler!

Skrevet

Jeg prøver å holde inn magen, fordi den føles ikke ut som en gravidmage, men mer som en oppblåst ballong. Har alltid vært plaget med veldig oppblåst mage, så har forsåvidt sett gravid ut mange ganger før jeg VIRKELIG ble gravid, så jeg liker ikke at magen synes..ennå ihvertfall ;)

Skrevet

Jeg går også rundt og holder inn magen..hehe.. Men har noen ekstra kilo flesk hengene på magen, så derfor går jeg stort sett alltid å holder den litt inn ;)

Skrevet

Har definitivt begynt å få mage (13+et-eller-annet) men jeg holder den inn. Ingen på jobben visst det før mandag, og nå har det blitt en vane, men jeg kan vel egentlig slappe av. Men synes ikke det er så stas å vise frem flesket mitt, livmoren er knapt over skambeinet, så det er ikke akkurat babyen man ser hehe.

Skrevet

Hehe, jeg viser stolt magen om en stund tenker jeg...Men som andre her så har jeg liksom prøvd å holde den inne...For jeg har mange kilo for mye, og ser bare diger ut. Men jeg er andregangs og 14+1 nå, så nå sliter jeg med å klare å holde den inne. Får bare slappe av og la den være som den er. Så får heller folk tenke sitt. De er heldigvis bare folk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...