Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Er alene med gutten min og trodde at jeg og bf hadde en god tone. Vi pleier å finne på noe dagen etter de har hatt samvær, alle tre. Men det vil han ikke nå fordi vi kranglet for noen uker siden. Har hatt en fin tone på tlf så det kom litt ut av det blå. "Det er greit, hvis det er det du vil", svarte jeg. Men da fikk jeg høre at han visste at jeg ikke mente det. Men sier jeg det jeg mener så syter jeg. Og spør jeg om noe så spør jeg på feil måte. Svarer jeg på noe, svarer jeg med feil tonefall. Noen ganger svarer jeg som nå, greit, for at vi ikke skal krangle. Men da er det feil... Alt går bare rundt og rundt. Alt blir lagt på meg. Når jeg prøver å forsvare meg, får jeg kjeft. Får høre at jeg er vanskelig å forholde seg til. Det endte med at jg sa at jeg ikke trenger en venn som tydeligvis er dritt lei av meg, at jeg ikke kan kreve eller forvente noe av han og at vi derfor kanskje burde holde litt avstand en stund. Da var jeg dramatisk. Føler bare det er så urettferdig, for samme hva jeg sier så er det feil. Jeg vil jo gjerne ha en god tone med faren til barnet mitt, men til enhver pris? Blir bare sittende med en følelse at jeg er helt håpløs... Dette går i perioder, men det er alltid jeg som må ordne opp. Føler jeg har fått litt nok nå, blir så såra.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Kanskje like greit at dere ikke er sammen, og heller ikke finner på ting sammen? Du får se det på den måten, at det er jammen bra dere ikke er i et forhold når dere tydeligvis ser ting så forskjellig. Det går an å begrense kommunikasjonen til det som har med barnet å gjøre, og heller holde seg til andre venner.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Det er det jeg tenker. Han er egentlif veldig god, men plutselig kommer det perioder med dette. Og det vet jeg ikke om jeg orker mer. Men når jeg sier det så er jeg jo tydeligvis dramatisk og han hører ikke etter. Så hvordan kan jeg si det sånn at han faktisk forstår det? Han sier også at jeg overkjører feks planlegging av bursdag eller andre ting vi skal gjøre sammen, men når jeg spør han hva han vil så er det enten ingen svar eller "kan ikke du bestemme". Blir så sliten av å få dritt ufortjent slengt etter meg. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå