Mammsn er klar<3 Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hva ligger blodtrykket deres på nå rundt uke 21 ca? Er 100/55 jeg.. ganske lavt med andre ord. Og så lurer jeg på når på dagen dere kjenner mest bevegelse og spark? Har jo hørt at babyen sover og er rolig når du er våken, og at den er våken og sprelsk når du ligger/legger deg! Hos meg er det nesten omvendt..hehe, håper det fortsetter sånn i mange år;) Flere som har det sånn?
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Jeg hadde 115/75 i uke 20, og det har holdt seg stabilt frem til nå. Er 26+2 nå. Jeg har også en som virker å følge min døgnrytme. Babyen sover jo en del, men syntes det er mye aktivitet på dagen når jeg er våken og i bevegelse. Om kvelden når jeg legger meg kjenner jeg at han liksom "bomper seg til" og så blir det stille - god natt Får håpe det blir sånn etter fødsel også, lov å håpe...
Gjest Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Jeg er ca 21 uker nå, men har ikke sjekket BT på en måneds tid, men sist var det 130/68. Sist svangerskap var det 140/ 94 rundt uke 20, så jeg er veldig glad for at trykket er bra i dette svangerskapet. Jeg har ikke merket noe mønster ifht bevegelser og spark ennå, men generelt kjenner jeg mest når jeg ligger stille på sofaen om kvelden. Det er kanskje fordi det er da jeg kjenner etter. Hehe, ja, skjønner godt at mønsteret i magen din er noe du ønsker at skal bli videreført i årene fremover. Håper det blir sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå