Gå til innhold

Til dere som var på BIM-treff i dag


idac77

Anbefalte innlegg

Først av alt: Takk for sist. Var koselig å hilse på flere kommende august (og noen september) mødre. Gleder meg til vi treffes igjen og til å få snakket med flere av dere:-)

 

I 'vår' ende av bordet snakket vi om at det kunne vært greit med en egen Facebook-gruppe for oss som var på treff (og selvsagt andre vordende august-mødre fra Oslo). Jeg kan gjerne opprette en slik gruppe, men da hadde det vært flott med innspill til hva vi skal kalle den og eventuelt andre idèer.

 

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

Hilsen Camilla (ho mæ di blaude konsonantan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:) Takk for veldig trivli treff i dag. Skulle gjerne blitt enda lengre, men her sitter eg og skal skriva på eksamen (men måtte jo litt inn her og!)

 

Veldi fint vist du kan fiksa ei gruppa i fjesboko:) Kanskje vi kan heita "magene"..hehe.. eller "OsloMager":)

 

No begynne kaffien å virka litt så eg får skriva litt på eksamen og;)

 

Håpa vi snakkas snart igjen:)

 

Klemklem

 

Christine (Den eine vestlendingen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen:) Takk for sist ja, det var kjempe hyggelig.. Litt dumt at vi ikke fikk snakket med alle, men får omrokkere nestegang:)

 

OsloMager var et bra forslag;) Er jo greit å møtes på facebok også, for da ser vi hvem vi snakker med:) (for å si det sånn, så husker jeg ikke halvparten av alle navnene egngang... hehe)

 

Men nå er det kvelden her, men håper vi treffes igjen om ikke alt for lenge iallefall:)

 

Klem fra hu som hadde en gutt på 1,5år fra før, og som var en av de få med termin i september;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter:-)

Og takk for kjempe hyggelig treff:)

 

Ja,facebook blir bra:)Kom med oppdateringer når du har fikset gruppen da:)Håper på å ha nytt treff snart og bli bedre kjent med dere.

 

Klem fra Charlotte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg opprettet gruppen. Søk opp Oslo mager i søkefeltet på Facebook, så kommer den opp og du kan bli medlem. Jeg laget den til å ikke være åpen for alle slik at jeg må godkjenne de som ønsker å være med i gruppen. Tenkte det var greit, så slipper vi å få inn uønskede vegg-poster og slikt.

 

Ha en strålende dag i vårsola:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååå så koselig det høres ut :) Bodde i Oslo da jeg gikk med førstemann for 8 år siden, og var på maaange koselig BIM treff.

Akkurat nå savner jeg plutselig storbyen, alle cafeène, babykino og alt vi gjorde hele tiden :)

Østfold er fint det også altså, men får litt Oslosavn innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supert med FB (jeg har søkt om medlemskap :) )! Jeg kunne ikke være med i går, men har utrolig lyst til å møte dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for i går alle sammen. Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere. ;)

Skal inne på tryneboken nå å finne gruppen. Bra navn forresten :)

 

Hilsen bergenseren fra september (hehe)

Selinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en toppen ide, har læmnat e førfrågan til Oslo mage nu :) Jag kunde desværre inte vara med på træffen men næsta gång hakar jag på :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :-)

 

jeg hadde ikke mulighet til å komme på den 22, men jeg vil gjerne være med i gruppen på fb og bli kjent med dere alle sammen. :-)

 

hilsen 27 år fra grunerløkka i oslo venter nr 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg på facebook-gruppa. Var koselig å treffe dere den lille halvtimen jeg fikk være der. Håper vi kan få til et treff snart igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...