Gå til innhold

Gruppe om Paradise Lene på Facebook!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Gruppa for oss som lar oss provosere av lene!"

Såh tenker jeg.. melder meg lett inn i denne! For etter hennes usaklige og barnslige mobbing i gårsdagen episode lar jeg meg lett provosere av hennes måte å oppføre seg på!

Så la oss se litt på denna gruppa da.. Fyllt av voksne mennesker som synker akkurat like lavt som Lene! Omså lavere!!

Der går man inn på hvor stygg hun er,at hun ser ut som en narkis,at hun er en forferdelig person som ikke burde tørre bevege seg utenfor døren!!

Et voksent menneske foreslår at alle av gruppas medlemmer (over 1500) skal sende et brev hver til hennes private facebook profil der vi forteller henne hva vi mener om henne!

Ja så det e greit å danne gruppe.Snakke om konstuktiv kritikk og mobbing. Være kjempe voksen og fornuftig. Å avslutte me hvor jævla stygg hun er!!

Støtter ikke Lenes oppførsel! Det må da gå grenser om hvordan voksne mennesker snakker til hverandre!

Men ikke gå sammen 1500 mennesker uten et snev av viten om hvordan verken Lene ELLER Margrethe er som personer,og start en heksejakt! Og i tillegg framstille det som om det er greit! For at dere er så mange som mener det samme???

Blir kvalm!!! En mobber er en mobber!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte bare få med meg episoden igår for jeg trodde de ville straffe dem litt for oppførselen da (meeen det er visst idag isteden)

Da var det en i den "gjengen" som sa at sånn baksnakking var bra! For da kan en "drøfte problemet før en tok det med vedkommende!" og da klappet og veivet alle de andre! :)

Neida, det er virkelig ikke verdt det å synke til hennes nivå tenker jeg. Samtidig som at jeg skjønner at folk er sint på den andre jentens vegne og det er eneste utblåsning de har..

Skrevet

Skjønne også hvorfor folk blir sinte. Ble jo ufattelig provosert selv! Men dette blir så lattelig dumt!

Trist av voksne mennesker kan tenke som dette,OG faktisk ikke se at de ikke er bedre sjøl...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...