Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Samboeren min går på et fotokurs, og nå skal de lære om aktfotografering (naken-foto). De har fått i oppgave å lage en bildeserie, og gjør dette utenom kurstiden, og må skaffe modeller selv. Vi har et bra forhold, har aldri hatt sjalusiproblemer, og jeg synes det er kjempekult at han går på fotokurs, han er veldig flink og har lært masse. Men jeg må bare innrømme at det knyter seg litt i magen når jeg tenker på denne nakenfotograferingen.....skikkelig ekkel følelse. Er overhode ikke redd for at det skal "foregå noe", men det går vel litt på at jeg for tiden ikke føler meg helt på topp selv, og sliter litt med forestillinger om at han skal ta bilder av helt nakne jenter som sikkert ser mye flottere og attraktive ut enn meg (det blir nok til at han må leie inn modell(er), kan jo ikke akkurat spørre naboen om å stille opp på noe sånt). Jeg synes dette er utrolig ubehagelig, jeg ønsker ikke å være den teite sjalue dama som sitter hjemme og er muggen, for sånn helt logisk så har jeg ingen problemer med dette. Men innerst inne er jeg bare lei meg, og skulle ønske jeg slapp å føle det sånn... Noen meninger, råd e.l? Hilsen frustrert frue
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Kan ikke du stille opp da? Ingen som har sagt at man må være veldreid og smellvakker for å kalle det kunst (uten at jeg vet hvordan du ser ut forøvig)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Tja.... det skal presenteres for hele klassen, så jeg tror ikke det blir aktuelt for meg. Men ellers en god ide:) HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 bildet må jo ikke være med ansikt.. og modellene kan jo være menn.. aktbilder blir ofte finere med litt runde rynkete mennesker syns jeg
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Ja jeg synes nok du er litt barnslig ja.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Ja, men det blir nok innleide modeller, og da antakelig fra et modellbyrå. Vet jeg er skikkelig teit, og er nok litt overrasket over meg selv og det at jeg reagerer sånn. HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 OK, er egentlig enig der:) Noen tips om hvordan jeg kan bli kvitt disse følelsene? HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Jeg syntes ikke du er barnslig. Jeg hadde reagert på samme måte som deg.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 Ja gå på fotokurs selv! så skjønner du at man tenker på komposisjon, kontraster, form, lys/skygge o.s.v...det er ikke kroppen til modellen som er det viktige:) hilsen anonym over som synes du er barnslig;)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 blir det leid inn en proff, så må du bare stole på at hun oppfører seg profesjonelt. og stole på samboeren din. jeg syns også du kan snakke med sambo om følelsene du går med, kanskje det går over da?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 Hvorfor i all verden skal han leie inn profesjonelle modeller? Det er da snakk om kunst! Aktfotografering og aktmalerier skal jo gjenskinne ekte mennesker - ikke kjedelig, glatte modeller. Jeg syns du skal stille opp som modell for han, eller be han finne seg ekte og spesielle mennesker! Hilsen en som tror "modellakt" vil bli dritkjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå