Gå til innhold

Hjeeeelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !??!"=?=#%"&!&/!"/§!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarte f**n, he*****!!

Jeg sitter her med hårfarge i håret og har tja 5min igjen, jeg går for å fylle et glass vann- hva skjer?!?!? JO, intet vann i springen!!

FIkk vite av naboen at hele området er uten vann pga brudd.

Ikke kommer jeg med ut av huset for å kjøpe vann heller, jeg er alenemor og dattern min sover, kan ikke gå fra! Hva gjør jeg nå?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å shit!!! Har du ingen som kan kjøpe vann til deg fra butikken? Sånne dunker med noen liter i?

Skrevet

Har du isbiter i fryseren? Brus, farris eller lignende? Ikke svi av deg håret hvertfall!

Skrevet

altså...litt ekstra tid med farge gjør ikke så mye men;)

om det er snakk om mer enn 1 time ville jeg fått tak i en nabo e.l til å se til datteren din litt - og dratt på nærmeste sats e.l eller nærmeste venn med vann for¨å dusje!

Skrevet

Om du forteller her hvor du bor ca kanskje noen kan hjelpe?

Jeg stiller opp iallfall :P

Skrevet

har du melk da? alt funker i nøden for å få ut litt farge om du ikke kommer deg ut i d hele ttatt! snø ute? ring noen og få de til å kjøpe noe væske til deg!

Skrevet

Hvor bor du hen da? Kanskje en dibber kan hjelpe en medsøster i nød med noen liter vann?

Hehe, er ganske glad det ikke er meg altså..! Lykke til!

Skrevet

Herregud!!! stakkars deg! Du har jo do da:) Er jo vann i doskåla pluss masse vann i sisterna:) You know what to do!

Skrevet

Oj! Gud.. nei, nå er jeg tom for ideer! Ingen naboer som har noe rennende liggende??

Skrevet

huff, ikke meningen å le, men ser for meg deg sittende der meg hårfargen og frustrasjonen........

Hvis du bor på Lambertseter i Oslo så skal jeg komme og hjelpe deg!!!!

Skrevet

da er det bare å hyle ut hvor i landet du befinner deg virker det til ;-)

Skrevet

fy søren, jeg har faktisk øst over vann fra do over en balje jeg dyppet hodet i. Er det muuulig? Men nå er doskålen tom, og jeg trenger mer vann. Jeg striper håret, og har svart fra før. har prøvd å ringe min søster, men hun sitter over på jobbe- jeg bor langt i gokk! Er så min flaks!

Skrevet

da sjekker du kjøleskapet ditt etter noe snadder for håret ;)

Skrevet

Hvis du bor i nord-norge kan du gå ut å hente litt snø og smelte ;)

eller samle regnvann.. huff håper det ordner seg hold oss oppdatert!

Skrevet

hehehe, ler av det i dag, men lo ikke igår for å sid det sånn!

Etter å fått opp litt vann fra doskålen + en halv flaske med vann fikk jeg ut litt farge, men langt i fra alt. prøvde å kline i masse hårkur for å dempe "prosessen" litt, etter en time kom min søster for å se etter småen så jeg kunne kjøre til henne for å dusje. Fy for et stress! Det verste er at fargen ikke var fin i det heletatt. Mislykket til tusen med andre ord. Jeg har enda ikke fått vannet igjen da, kommunen håper det kommer tilbake i løpet av dagen

Skrevet

fulgte med på deg i går.. herreminhatt så kjipt at fargen var dårlig i tillegg!

Toppen av alt liksom!! Typsik sånn som skjer med meg og min dårlige karma og, hadde all sympati for deg i går hehhe.

Skrevet

Det som forundrer meg har du ikke prøvd kranene før i går kveld? for hvis du hadde gjort det så hadde du sikkert ikke farget håret :)

synd at du ikke ble fornøyd med fargen da.....det lønner seg kanskje å gjøre det hos frisøren heretter ;)

Skrevet

Å joda, vannet var der både når jeg laget middag, skylte vasken og vasket hendene etter å ha klint i fargen. Fikk mld fra kommunen i går om at måtte stenge vannet pga akutt arbeid og at det mest sannsynlig kom tilbake i løpet av kvelden (denne fikk jeg kl 22 i går, veldig greit siden vannet forsvant litt over 20.30), så siden jeg ikke hadde fått forvarsel handlet jo jeg i god tro.

Skrevet

huffda litt vel sent å sende deg melding kl 22 når de stenger vannet 2030!! de burde forandre på rutinene sine :(

Skrevet

Faktisk sto det på meldingen at de skulle stenge vannet kl 19.00, men jeg hadde hvertfall vann like før 20.30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...