Gå til innhold

Hvor lenge sover 2-åringen deres på dagtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 2 år og 3 mnd, som sover opp til 1 1/2 t på dagtid. Han bruker veldig lang tid på og sovne om kvelden, og lurer nå på om vi skal redusere/kutte ut soving på dagtid.Hvor lenge sover deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OM han sover, så er det kun 1 time.. Han er oppe kl 6 når jeg skal på jobb, så da synes jeg han trenger en time.. Men er mange dager hvor han ikke vil sove noe id et hele tatt..

Skrevet

Han sover ca 2 timer i barnehagen, og litt over 1 time hjemme i helger og sånt. Litt mere behov for søvn når han er i barnehagen.

Men det er jo bare å prøve en helg og se om det hjelper med litt mindre søvn, gjør det det er svaret enkelt ;)

Min er forresten 2,5 år

Skrevet

Har prøvd noen dager uten dupp, men regner med han trenger litt lengre prøvetid før vi ser hvordan det virker. Han kan for tiden bruke 1-2 timer før han sovner på kvelden. Flere som ikke har dupp når de er litt over 2?

Skrevet

ca 2 timer i bhg.. sover hjemme i helgene ved behov, men dropper ofte å sove i helgene! ;Men hun trenger den søvnen i barnehagen! Legger seg kl 19 hjemme på kvelden. Men har erfaring av at det er UTROLIG store forkjeller på søvnbehovet til 2-3 åringer... noen er jo klare for å slutte helt, mens min trenger 2 timer i bhg.

Skrevet

Jenta mi blir to år nå i mai og hun sover ca 2 timer på dagen, i tillegg sover hun fra ca sju (legger seg uten protester) om kvelden til halv sju om morgenen igjen...

Skrevet

vekkes etter 40 min................ikke grinete og trøtt etter barneghagen men . legges mellom 19.30 og 20 og sovner uten problemer. men kan godt være oppe lenger og i godt humør : )) Han er 2 år og 2 mnd

Skrevet

Min er like gammel, og sover 1 time på dagen i barnehagen, men ikke hjemme.

Skrevet

Jenta mi på 2,5 sover glatt 2,5 timer. Legger seg fint på kvelden og sover 12 timer til.

Sovehjerte ja..

Skrevet

ca 2 timer hjemme, 1,5 time i bhg.

Men legger seg ikke før kl 20 på kvelden, og sover til ca 07 på morgenen.

Skrevet

v har samme problem, dattera mi blir 2 i mai. sover fra 45 min- 2 timer på dagen. bruker opp til 1,5 time på å sovne på kvelden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...