Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 jeg skal 7 mail, hadde vært kjekt å hørt om andre som har gjort det eller skal gjøre det?? Skal ha brystløft inkl. 265 gr silikon.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Jeg skal ikke i nærmeste fremtid, men har tenkt å ta det etter andremann. Puppene mine er ganske "tomme" og jeg vil fylle de opp igjen. Men vet ikke om det funker å bare ta silikon. Må man løfte de i tillegg?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 nei, trenger ikke det, mine henger, mye hud, derfor jeg tar brystløft i tillegg..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 noen som vet hva et slikt inngrep vil koste, bare innlegg og m løft. hvikle klinikker anbefales da?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 hvilke skulle det selvfølgelig stå....:-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 ikke i nærmeste framtid, men har tenkt å begynne å spare snart... vil ta innlegg.. får se hvordan det blir, om jeg bir gravid med nr 2 snart må jeg vente til etter nr3 mest sannsynig siden vi vil ha tre sjappe.. men hvordan er det med brystløft? da kan man vel ikke amme seinere kan man? i såfall skal jeg kun ha innlegg, mine henger ikke noe sørlig men er tomme å vil ha de litt større så tror innegg vil holde for meg.. man må vel regner en 20-30 tusen eller?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 jeg skal ta løft med innlegg, på klinikk stavanger, koster svimlende 40 tusen:( håper virkelig det er verdt pengene.. har hørt at Lars Berg Larsen er veldig flink. jeg har tidligere hatt brystreduksjon, for 10 år siden,og har veldig stygge arr og etter ti år og 3 barn, ser jeg ikke mye pen ut... er 28 år og tenkte at viss jeg skulle gjøre det vil jeg gjør det mens jeg ennå er ung, valgte livstid proteser jeg da:) kjenner jeg både gleder å gruer meg, 2 uker igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå