Gå til innhold

Noen som har sånn 299,- kroners støvsuger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor dårlig er den? He he, min gamle ble ødelagt, så jeg må ha ny imorgen, nytter ikke vente ;o) Og har bare råd til sånn billig, så lurer på hvor elendig den er...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fungerer helt sikkert, men ikke forvent mer enn 2 års levetid....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har en til 599,- og vil kalle den billig også, i forhold til mange andre. Kjøpte den når jeg flytta fra x'n, siden jeg også MÅTTE ha da :o) Den fungerer helt suverent! Kjøpte den i 2006, og den lever enda :) Den har stått ute i garasjen (uten port) i 2 vintre, og suger som bara det den dag i dag :) Nå har vi sentralstøvsuger som er dårligere, haha.

Bruker den til å støvsuge bilene nå :)

Skrevet

Vi har en til loftet og en til kjelleren (litt lat ja, gidder ikke dra ned eller opp den store...)

De lukter svidd etter 12 sekunder, bråker noe helt sinnsykt, og har elendig sugeevne.

Så når jeg skal gjøre skikkelig rent er jeg pukka nødt til å dra rundt Mielen i hele huset alikevel

Skrevet

Jeg hadde en liten Bosch støvsuger før.Husker ikke hva den kostet, men den var billig ihvertfall. Den levde i mange år. Det var mannen min som tok knekken på den da han skulle skifte støvsugerpose og knakk hele poseholdesystemet. Grr....

Var en god sttøvsuger!!!!

Skrevet

Har en i campingvogna Hjemme? Nei tror den vil bli for dårlig

Skrevet

den er helt grei. kjøpte den på clas olson, bråker noe helt j---- da men, den suger bra!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...