Gå til innhold

De som hadde sex i 123 km/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å være mer blåst??

Hvorfor i alle dager stiller de opp på tv og i Se og Hør??

Politiet sa selv at de var greie med dem og gav dem en bot der og da - fordi de ville slippe å møte i retten.. Paret syns det var så flaut..

De virker jo ikke helt riktige..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en stiller opp på TV og i sladreblader så syns ikke paret at det er flaut, apenbart....

Skrevet

Jeg har lurt på hvordan de fikk det til, jeg;) Ikke bare-bare å kjøre i den farten, og så ha samleie samtidig attpåtil....:)

Skrevet

Livsfarlig! Herlighet, jeg synes det er skummelt å bare kjøre i den farta jeg :/

Skrevet

var det samleie?? ikke oralt bare da?

Skrevet

Så dem akkurat på p4 nyhetene nå (viasat 4)

Og hun bare "ja, vi hadde jo terga hverandre opp ganske bra før vi gikk i bilen da... Så jeg bare satte meg over han jeg"

HI

Gjest Tale30
Skrevet

Folk som oppdages for slike overtramp burde ikke få en bot, de burde havne i fengsel. Hva hadde skjedd dersom det skjedde noe i trafikkbildet som krevde full oppmerksomhet? De kunne ha drept noen.

Skrevet

de skjønner jo ikke det selv engang...

herlighet..

kjenner jeg blir litt irritert over at så DUMME mennesker får gå alene på gata..

HI

Skrevet

synes det sto en plass at det var på en veldig trafikkert vei?

Synes politiet er om mulig enda mer blåst enn dem som lar de slippe unna på den måten. Det kunne gått skikkelig ille med andre mennesker. Og blir dette siste gangen? Virker som de synes det var en riktig så god ide, spesielt med de bildene de har vært med på i se og hør. Tragisk!

Skrevet

De uttalte at de likte fart og spenning i hverdagen... Forferdelig å utsette andre mennesker for fare på den måten. "alle på Hønefoss hadde visst hvem det var - derfor var det like greit å stå fram". Usj.

Skrevet

Jau, dette var på en trafikert vei, nemlig motorvei!

Og hun jentungen burde virkelig få sminketips, den maskaraen hun har klint på seg så helt grusom ut. SpiderEyes!

Gjest Tale30
Skrevet

Nå har ikke jeg lest Se og Hør repartasjen, men jeg syns dete r like idiotisk av dem dersom de gjør dette til en morsom historie. Det burde bli streng straff og hele historien burde dysses ned. Det at det tas opp på denne måten i media gjør at det ufarliggjør slike handlinger slik at andre blåste mennesker får noen ville ideer for å krydre sexlivet.

Fy fader, tenk hvis vi kom kjørende med den lille jenta vår, og noe skjedde med oss pga noe pubertale fehaud som liksom skal være så utforskende. Jeg har sett sååå mye idiotkjøring at jeg har begynt å ønske at jeg kunne være sivilpoliti. For en fryd å huke tak i idiotene når de minst venter det.

Skrevet

Ikke de skarpeste knivene i skuffen, kanskje??

Skrevet

Hun var jo utro og. De var ex-kjærester, og hun beklager det sterkt, spesielt overfor sin nye kjæreste. jada.....

Skrevet

herregud...fikk de bare en bot??

lappen burde ihvertfall ha rykt, og helst betinget fengsel i tillegg...

Skrevet

På grunn av pengene selvfølgelig.

Skrevet

Mange nordmenn er så pr-kåt at de gjør hva som helst for å få de støgge tryna sine på trykk.

Egoistisk oppførsel er det.

Skrevet

Jeg kjenner faktisk han det gjelder. Han skriver åpent om det på FB siden sin..Han mistet lappen i 6 mnd, hun måtte kjøre videre.

Dette er vel noe av det minst drøye denne karen har gjort, for å si det sånn! Han er godt kjent i Hønefoss, og har vært det i mange år..

De fikk 30 000 for å stille opp i Se og Hør, så han sa de gjorde det for pengene, siden alle vet hvem de er uansett. Ikke veldig smarte folk nei!

Skrevet

Helt enig med deg. Og det verste er at det ikke er 'pubertale fehaud' en gang - han fyren er 29 år. Idiot!! Utsette andre trafikanter for livsfare på den måten. Like ille som dem som promillekjører eller er dopet på andre måter under kjøring, spør du meg.

Skrevet

Tror jeg skulle hatt bra mye mer enn 30 000 for å stå fram som et overkåt ludder med null hjernekapasitet og ditto partner, ja!

Skrevet

Foreldre og besteforeldre er sikkert veldig stolte av dem begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...