*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 ....beskrive "tilstanden" deres? Selv føler jeg meg bilsjuk og skikkerlig mørbanket som om jeg nettopp har løpt et maraton. Hva med dere?
Brugda Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Kjennes ut som jeg er fyllesyk, at jeg ikke har sovet på et par døgn, og litt sånn ENERGILØS )
Fillekatta Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Jeg føler meg ikke kvalm slik jeg gjør når jeg er bilsyk, men mer som om jeg kommer til å få spysjuka veldig snart, bare at det føles slik hele tiden. (Nå skal det sies at jeg ikke er spes dårlig da...). Og så får jeg brekninger, ofte uten å føle meg uggen på forhånd. De bare dukker opp!
nr.3 :) Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 føles som om jeg både er bilsyk og fyllesyk har ikke matlyst, men blir også kvalm hvis jeg ikke spiser. blæh, dette er noe av det kjipeste å være gravid, men bedre tider kommer
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Jeg føler meg som om jeg har omgangssyke og er fyllesyk samtidig, jeg.. Eller. Det er litt rart også. Akkurat i skrivende stund så går det helt fint, men så plutselig kommer det kastende på meg, og jeg er helt vekk igjen. Har også ganske vondt i korsryggen til tider, men også dette kommer og går. Jeg er verst på morgenen og midt på dagen, jeg da. Ikke så mye på kvelden. Men blir veldig trøtt og trenger mye mer søvn nå enn det jeg er egentlig gjør. Nei, jeg håper dette roer seg ned etter 12 uker altså!
nr.3 :) Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 og jeg håper det roer seg før 12.uke. er kun i uke sju så det kan bli lange kvalme dager
villemo26 Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Føler meg helt ekkel når det står på som verst.. en annerledes kvalme som eg ikkje har opplevd før.. hehehe. Men våkner ofte om natta av at eg e sjukt dårli i magen, og kvalm.. må som regel på do, har gjerne diare nesten kvar natt..(JUHU) Om dagen blir eg kvalm når det er gått ei stond sida eg har ete. Åsså blir eg svimmel og får hetetokter.. men hjelper når eg eter. Spyr ikkje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå