mogi09 Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Blir foreldre for første gang i juni/juli. vi har tenkt på å ha saueskinn i sprinkelsenga på soverommet, blir dette for varmt?? Hva med skinn i vogna? Noen som har noen erfaringer/tanker å dele....
to tette og ei badehette:o) Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Jeg kan absolutt anbefale Nøstebarn sine lammeskinn. Det anbefales ikke langhårete skinn til små barn. Mine barn har hver sitt lammeskinn fra nøstebarn, de er nå 2 og 4 år. De har hatt disse i senga hele tiden, sommer som vinter, men ikke når de har hatt omgangssyke da;o). Lammeskinn hjelper til å regulere varmen i senga, og jeg kan anbefale det på det sterkeste. Har aldri opplevd at barna har blitt svette når de har ligget på de. Løp og Kjøp:o)
Lystpåentiljeg Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Har det store skinnet fra nøstebarn, og et fra Kid. det fra Kid røyter fælt, så anbefales ikke til så små. Her er det 2-åringen som bruker det som koseteppe om morgene o.l. Skinn i sengen har ikke fungert her. Samler fort støv, i og med at en gjerne ikke vasker det like ofte som sengetøyet. Har en allergiker, men i vogna har han skinn når det er kjølig. På varme dager, nei.
kulemagen Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Har nøstebarn sitt store lammeskinn til nr.1, han er nå snart 2 år og elsker det. Tar det med på overnattingsbesøk også, da blir det trygt for ham å sove over alt. I vogna har jeg et billigere litt mindre skinn som jeg har klippet hull i til selene, der er det jo alltod klær og evt pose imellom så er ikke så farlig om det er syntetisk tror jeg. Venter nr. 2 nå om 6 uker og har kjøpt et ordentlig lammeskinn til ham også. Bruker det hele året, funket kjempefint for oss i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå