Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Kjæresten min har en lei tendens til å gjøre dumme ting i fylla. Sist han var ute fikk jeg besøk av kameraten hans midt på natten. Han kunne fortelle at damen hans og kjæresten min hadde rotet. Noe damen hans hadde tilstått samme kveld / natt. Kjæresten min blånektet, og påsto denne damen var ute etter å ødelegge. (fikk ikke tak i han før neste dag. han var reist hjem til sine foreldre og tok ikke tlf). Neste dag har hun skiftet mening - nå er d min kjæreste som har prøvd å kysse henne. Mens hun dyttet han vekk. Han hadde, i følge henne, fortalt at han i lengre tid har vert forelsket i hun. Forklaringen til kjæresten min: Husker ikke... black out. ("men om hun påstår og husker at d er slik, så stemmer d nok") Han nekter på at han er forelsket i hun, og kan ikke forstå han kan ha gjort noe slikt. Han har sagt unnskyld og sier han aldri mer skal drikke alkohol om jeg tilgir han. Jeg har sagt jeg nekter å snakke med han før han kan gi meg en forklaring. Han ringer, men jeg tar ikke tlf. Hva er det å snakke om når han ikke husker? Hva hadde dere gjort? tilgitt, og levd i uvissheten om hva som egentlig skjedde den kvelden? Gått videre? (noe jeg ikke vet om jeg klarer).
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Har dette skjedd før også? Elsker du ham? Man skal ikke finne seg i utroskap, men samtidig er det veldig vanskelig å bryte tvert hvis det egentlig er det man ikke vil. Jeg ville tatt ham på ordet-han sa selv at han skulle slutte å drikke hvis du tilgir ham. Du kan absolutt stille krav til ham og si at han må slutte å drikke så mye (jeg innbiller meg at han har vært rimelig kanakas hvis han fikk blackout), og si at du i fremtiden ikke kommer til å tolerere det hvis han gjør flere "dumme ting" på fylla. Personlig mener jeg at man er rimelig klar over hva man gjør når man er full, og spør du meg visste han nok at han gjorde noe han ikke burde gjort. Hvis det er sant at han fikk blackout så har han drukket store mengder, og det er jo kanskje ikke nødvendig da.. Det kan være det er sant at han ikke husker. Uansett bør du ikke finne deg i det, for da fortsetter han nok, kanskje ikke før om en liten stund men dog. Samtidig har jeg lært av erfaring at det er ikke like lett å gå på dagen når man virkelig elsker noen.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Ikke en morsom situasjon det der. Har vært der selv....Valgte å tilgi, og nå har vi en nydelig sønn sammen:) Sliter fortsatt med å stole på han når han går ut alene, men angrer ikke. Hadde ikke klart meg uten han. Syntes du skal høre hva han har å si, kanskje han husket men ikke turte å si det med en gang. Hør hva han har å si....ta noen dager å tenk litt på det. Håper det ordner seg! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Har han problemer å kontrolere seg i fylla og du annser kyssing som utroskap så må han drikke hjemme sammens med deg eller kutte ut. Ellser blir du sittende hver gang han er på fest å lure på om det kommer ennå en black out.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå