@--->---- Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Kjæresten min har en lei tendens til å gjøre dumme ting i fylla. Sist han var ute fikk jeg besøk av kameraten hans midt på natten. Han kunne fortelle at damen hans og kjæresten min hadde rotet. Noe damen hans hadde tilstått samme kveld / natt. Kjæresten min blånektet, og påsto denne damen var ute etter å ødelegge. (fikk ikke tak i han før neste dag. han var reist hjem til sine foreldre og tok ikke tlf). Neste dag har hun skiftet mening - nå er d min kjæreste som har prøvd å kysse henne. Mens hun dyttet han vekk. Han hadde, i følge henne, fortalt at han i lengre tid har vert forelsket i hun. Forklaringen til kjæresten min: Husker ikke... black out. ("men om hun påstår og husker at d er slik, så stemmer d nok") Han nekter på at han er forelsket i hun, og kan ikke forstå han kan ha gjort noe slikt. Han har sagt unnskyld og sier han aldri mer skal drikke alkohol om jeg tilgir han. Jeg har sagt jeg nekter å snakke med han før han kan gi meg en forklaring. Han ringer, men jeg tar ikke tlf. Hva er det å snakke om når han ikke husker? Hva hadde dere gjort? tilgitt, og levd i uvissheten om hva som egentlig skjedde den kvelden? Gått videre? (noe jeg ikke vet om jeg klarer).
Gjest -<<- Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Du må vel nesten gjøre som du føler for. Jeg hadde ikke tatt min død av om kona klinte rundt litt, men vi hadde nok hatt et issue om hun løp rundt og erklærte sin evige kjærlighet til folk. Men det ville hun helt sikkert sagt fra om.
Gjest Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Jeg har vært i en liknende situasjon og for meg var det aldri et alternativ å gå pga det. Det gjorde vondt og han fikk høre det over en ganske lang tid. Det hadde på en måte vært bedre å vite 100% at han faktisk hadde gjort det enn å ikke helt vite hva som skjedde. Mannen her lot seg sjekke i hue og ræva i flere mnd og det er nok grunnen til at forholdet overlevde. Hvis han ikke hadde taklet det så tror jeg ikke det hadde gått. Ikke så lett å si hva du skal gjøre, men har dere barn sammen så bør man jo tenke seg godt om.
Gjest Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Selv innenfor en überkonvensjonell utroskapstolkning kan da ikke roting i fylla være grunn for samlivsbrudd, det er bare for dumt.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 jeg hadde klikket for at han hadde rota med en annen men jeg syntes faktisk det er mye værre at han skal ha erklært sin kjærlighet til en annen. hva du skal gjøreer vel å settedeg ned og tenke over hva du virkelig vil og kan gjøre i denne situasjonen. det er dumt å gå uten å ha tenkt gjennom og det samme det er dumt å bli uten å ha tenkt over det. greit å snakke sammen om dette men ikke før du er klar for dette. siden denne mannen har en lei tendens til å gjøre dumme ting i fylla og få black out bør han kanskje tenke litt over det og enten slutte å drikke eller hvertfall sørge for å ikke drikke så mye at han mister kontrollen. med andre ord enten lære seg sine grenser.eller unngå å drikke. hadde mannen min vært skikkelig utro da mener jeg sex så hadde jeg gått men et kyss ol ville jeg nok heller været sur over en stund. følelser inne i bildet ville vært avgjørende. det hadde liksom ikke hjulpet om han erklærte sin evige kjærlighet til meg om han gjorde det til en annen kvelden før liksom. jeg vil ikke dele han slik.
@--->---- Skrevet 23. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2009 Hovudproblemet mitt er at han påstår han ikke husker. Ergo vet jeg ikke hva som har skjedd... Det at hun hevder han har sagt han har vert forelsket i henne i lengre tid, gnager også enormt. Men prøver jeg diskutere det med han blir han sint. Han husker ikke. thats it... Jeg har egentlig en feeling for at han husker mer enn han vil ut med. Elsker han, og vil ikke la han gå. Men en gang utro - alltid utro? Eller lærer man? sukk
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Han er ikke nødvendigvis notorisk utro av et lite uhell i fylla. Kan du ikke ta en prat med dama da, hvis du trenger å vite hva som skjedde. Har han kjent henne lenge kan det jo være et slags uttrykk for en ungdomsforelskelse som vanligvis er over for lenge siden men som plutselig blusset litt opp igjen akkuratt der og da, i såfall ville jeg ikke tatt de kjærlighetserklæringene han tilsynelatende har kommet med så fryktelig seriøst heller. Jeg skjønner at du blir sur, og at du holder ham i hundehuset en stund etter dette, men det er nok ikke noe å kaste ham ut for. Ihvertfall ikke hvis han klarer å holde seg på matta. Kjipt når sånt skjer:(
@--->---- Skrevet 23. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2009 Han har ikke kjent hun lenge. Og som sagt er hun dama til beste kompisen hans. Jeg har sendt hun en melding - uten å få svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå